הסרת שיער במפשעה עם מכונה

הורדת שיער במפשעה הפכה בשנים האחרונות לפופולרית במיוחד הן בקרב נשים והן בקרב גברים בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית במספר הגברים והנשים הבוחרים להסיר שיער ערווה . אם פעם תפקידו של השיער באזור איברי המין היה להפיץ ריח זיעה במטרה למשוך את בני המין השני, הרי כיום אין זה כך ורבים מעדיפים לוותר על השיער המיותר.

אם לפני כמה שנים גברים ונשים לא ממש היו מטפלים באזור ובוחרים להשאיר פס דק, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים בוחרים בגוף חלק ללא שיער מיותר.  קיימות שיטות רבות ובין השיטות ניתן למנות גם את השיטה הסרת שיער באמצעות מכונה – זה קל ופשוט לבחור מכונה מתאימה ולהתחיל להסיר את השיער המיותר.  אם בעבר היינו מגיעים אל בעלי מקצוע, הרי כיום ניתן לבצע את הסרת השיער בבית .

הורדת שיער במפשעה במכונה

הורדת שיער במכונה נחשבת לפעולה מוכרת עבור נשים ובשנים האחרונות גם עבור גברים. אחת הדרכים להסיר את השיער המיותר היא באמצעות מכונה, כאשר חשוב מאד להקפיד ולרכוש מכונה מקצועית ואיכותית אשר תתאים לצורך הנ"ל . הדגמים של המכונות השונות נוחים לאחיזה ונטענים, דבר המאפשר להגיע בקלות לשיער הערווה המיותר. ניתן למצוא מכונות המאפשרות לשלוט במהירות וכוללות מספר ראשים להחלפה באזור בו מוסר השיער.  השימוש במכונות של חברות שונות הוכיחו את עצמם נשים וגם גברים בוחרים להסיר את השיער המיותר במפשעה באמצעות שימוש במכונות .

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים ומחירים שונים ולכן ההמלצה היא לבצע סקר מקיף טרם רכישת המכונה במטרה לרכוש את המכונה הטובה ביותר.  כאשר מדובר על אזור גילוח במקום אינטימי יש צורך לערוך בדיקה מדוקדקת על מנת לרכוש את המכונה האיכותית ביות אשר נועדה למטרות הנ"ל. בעת גילוח אזור אינטימי יש צורך במכונה בעלת מריטה עדינה בהשוואה לאזורים אחרים  בגוף על מנת לא לגרום נזק, אך המכונה צריכה להסיר את השיער בצורה מושלמת.  חשוב ביותר לרכוש מכונה המתאימה לקימורי הגוף וכן כדאי לרכך את העור באמצעות ג'ל  או קצף גילוח על מנת לא לגרום להופעה של פצעים לאחר הפעולה. 

כמה זמן אחרי הסרת שיער במפשעה עם מכונה השיער צומח שוב

אחת השאלות אשר רבים שואלים היא כמה זמן לאחר השימוש במכונה השיער צומח שוב. אם כן, מכונה תותיר את אזור הערווה נקי משיער לתקופה של 4 שבועות לפחות.

יתרונות של הסרת שיער במפשעה באמצעות מכונה

היתרון המשמעותי ברכישת מכונה בהשוואה לשיטות הסרת שיער אחרות הוא באפשרות לשאת את המכונה לכל מקום. כך אם יש לכם טיול בחו"ל ואת רוצות להרגיש חלקות, הרי תוכלו לשאת את המכונה גם לחו"ל וליהנות משיער חלק ללא כל דאגות. למעשה, בכל מקום בו יש נקודת חשמל תהיה לכם האפשרות להטעין את המכונה רגע לפני שאתם יוצאים לדרך . אם לפתע מצאתם שערה מיותרת, הרי יהיה ניתן להסירה בקלות ובמהירות וללא כאבים.

הסרת שיער מכונה מול שעווה

כיום ניתן להסיר את שיער הערווה גם באמצעות שימוש בשעווה- מדובר באחת משיטות הסרת השיער הפופולריות ביותר הזוכה להתעניינות רבה בקרב גברים ונשים. עם זאת, יש להדגיש כי הסרת שיער באזור הערווה באמצעות שעווה עשויה לגרום להתרבות של חיידקים, זאת בשל העובדה כי העור באזור זה חשוף לזיהומים בשל הקרבה לאזור פי הטבעת.  עוד נציין כי נשים רבות לאחר הסרת שיער באמצעות שעווה נוהגות להגיע אל חוף הים – מקום אשר קל ביותר לחטוף זיהומים שונים ובמקרה הזה קיים חשש להופעה של חיידק בשם פוליקוליטיס- חיידק אשר מתפתח בזקיקי השערה.  בעת הסרת שיער בשעווה קיים סיכוי כי השערה לא תמצא את החוצה, מה שיוביל לצמיחתה בתוך העור, דבר העשוי להוביל להיווצרות של דלקת בזקיקי השיער.  לעומת זאת, בעת הסרת שיער במכונה ניתן לבצע את הפעולה

חסרונות של מכונה ולמה אנחנו ממליצים טיפולי לייזר

כיום ניתן לראות כי רבים מעדיפים להסיר את השיער המיותר באמצעות טיפולים המעניקים חופש מהשיער המיותר לתקופה ארוכה. למרות היתרונות של המכונה אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מדובר במכשיר הכולל גם חסרונות כמו למשל העובדה כי הפעולה עשויה לגרום להופעה של פצעונים באזור אם מבצעים את הפעולה בצורה אגרסיבית מדי.

הסרת שיער באמצעות מכונה הינה פעולה אשר נמשכת כמה דקות, אך עשויה לכאוב ולכן רבים מעדיפים כיום להגיע אל טיפולי לייזר. בהשוואה להסרת שיער באמצעות מכונה, הסרת שיער באמצעות לייזר כואבת פחות ופחות פוצעת את העור.  נוסף על כך, ניתן לראות כי קיימים אחוזי הצלחה גבוהים במסגרת טיפולי הסרת שיער באמצעות לייזר ואף ניתן לבצע דילול של שטחים שלמים באזור, כאשר השיער באזור הופך כמעט בלתי נראה- דבר אשר לא ניתן להשיג באמצעות השימוש במכונה.  עוד נציין כי מדובר באזור בו סיכויי ההצלחה של הסרת השיער נחשבים גבוהים במיוחד, ניתן לבצע גם דילול שיער באמצעות לייזר שזה עוד ייתרן של טכנולוגיית הלייזר ומה שלא קיים המכונה.

בבואכם לבחור קליניקה להסרת שיער באמצעות לייזר עליכם לבחור מקום בו ישנם מומחים בתחום בעלי ניסיון רב שנים אשר קיבלו אישור לעבוד עם מכשיר הלייזר וביכולתם לבצע את הסרת השיער בלי לגרום לנזק מיותר.  כדאי להגיע לביקור בקליניקה ולהתרשם מהמקום ואף לשוחח עם מטופלים אשר עברו את ההליך. ככל שתהיה לכם אינפורמציה רבה יותר כך תבצעו את הבחירה הנכונה. 

נוסף על כך , כדאי גם לשוחח עם מטופלים קודמים בעלי אותו גוון עור אשר עברו את הטיפול ולהקפיד לשאול אותם שאלות על הטיפול . אל תהססו לשאול כמה שיותר שאלות במטרה לקבל תשובות מספקות.