הסרת שיער בלייזר שאלות ותשובות

הסרת שיער בלייזר שאלות ותשובות – ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות על הסרת שיער בלייזר וכמובן את התשובות המקצועית עליהן.

הסרת שיער בלייזר שאלות ותשובות

הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה הטובה ביותר להסרת השיער הקיימת היום. למה? כי הסרת שיער בלייזר היא פתרון בטוח, מבחינה רפואית שיטה זו מוכחת כיעילה לטווח ארוך לבעיה של שיער לא רצוי. זוהי גם שיטה עדינה, מהירה והמתקדמת ביותר הקיימת כיום. שיטות אחרות להסרת שיער אינן יעילות באותה מידה, הסרת שיער בלייזר מתאימה לכל האזורים בגוף ,מגבות לבוהן ומה שבניהן! ופופולרית אצל שני המינים גברים ונשים כאחד  בכל האיזורים, קראו בעיון רב את הסרת שיער בלייזר שאלות ותשובות, מאמר זה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

שאלות: למה להסיר שיער בלייזר? ומהם האיזורים המועדפים להסרת שיער?

תשובות:

1) הסרת שיער בלייזר היא השיטה הטובה ביותר הקיימת היום בתחום האסתטיקה העולמית והיחידה שיכולה להסיר שיער בלייזר לצמיתות.

2) האזורים המועדפים להסרת שיער בלייזר הם:

קו ביקיני – הוא אזור הסרת השיער בלייזר הפופולרי ביותר, כולן חולמות על בגד ים ברזילאי אך לבגד ים זה נדרש טיפול מיוחד בהסרת שיער ערווה וטיפול באזורים אינטימיים.
בית השחי – ליהנות מבית שחי נטול שיער ונקי, ללא צורך מהסרת שיער יומיומית.
רגליים – נשים מבלות  את רוב הזמן ברגליים חשופות במיוחד בישראל שמזג האוויר כאן הוא חם במיוחד ברוב עונות השנה, הסרת שיער ברגליים מקנה ביטחון שתמיד הן יהיו חלקות.
חזה – חשוף את החזה שלך בביטחון – הסרת שיער בלייזר בחזה יותר פופולרית אצל גברים מאשר נשים, רוב הגברים שונאים את השעווה או לגלח שיער לא רצוי. הסרת שיער בלייזר בחזה משאירה את עור חלק וללא שיער !
כתפיים – קשה לטפל בעצמך, טיפולי לייזר להסרת שיער באופן קבוע יכולים להפחית את השיער הלא רצוי באזור הכתף האחורית בכמה פגישות בודדות.

שאלה: הסרת שיער בלייזר איך זה עובד?

תשובה – טיפול הסרת שיער בלייזר פועל על ידי מיקוד אור לייזר בבסיס זקיקי השיער וגורם לה להפסיק את הצמיחה. לייזר נמשך לפיגמנט הכהה בשיער ( מלנין ), אנרגיה לייזר נוסעת במורד השיערה לשורש זקיק השיער שבו מפזר אנרגיה תרמית, הלייזר פוגע בבסיס של זקיק שיער, צמיחת השיערה תקטן עם טיפולים נוספים.

שאלות: הסרת שיער בלייזר כמה טיפולים צריך? וכמה זמן בין טיפול לטיפול?

תשובות – השיער חייבת להיות בשלב הפעיל (אנגן), במחזור הצמיחה של השערה דבר הגורם לטיפול להיות יעיל, לא כל שיער נמצא בשלב אנגן בכל פעם וזו הסיבה שתצטרכו טיפולים רבים לאורך זמן כדי לטפל בכל שערות בשלב אנגן. ההמלצה היא בסביבות  6 טיפולים בממוצע כדי להשיג עור נטול שיער, בטיפולי שיער פנים ההמלצה היא כל 4 שבועות ושיער גוף אחת ל 8 שבועות, לעוד מידע עיינו במאמר: הסרת שיער בלייזר טיפולים

שאלה: למי לא מתאים הסרת שיער בלייזר?

תשובה – הסרת שיער בלייזר עובדת על שיער גם פנים וגוף, ובכלל זה אזורים גדולים כמו הרגליים והגב. הלייזר הוא לא כל כך יעיל על שיער בלונדיני, לבן או אפור.

שאלה: האם הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות?

תשובה – בממוצע של 80%-95% מהשיער יעלם לצמיתות לאחר מספר מומלץ של טיפולים, אם מסירים שיער בשעווה ,מרוטים או לגלח ,השיער תמיד צומח בחזרה . אחרי סיום טיפולי הסרת שיער בלייזר לא תצטרכו שעווה או גילוח שוב!

שאלה: מה ההבדל בין הסרת שיער בלייזר לשעווה ?

תשובה – הסרת שיער בלייזר היא פתרון להסרת שיער לטווח ארוך, ואילו על שעווה וגילוח יש לחזור באופן קבוע כדי לשלוט בצמיחה המחודשת. הסרת שיער בלייזר פוגעת בכל זקיקי השיער וגורם לו להפסיק לגדול.

קרדית – הסרת שיער בלייזר שאלות