הסרת שיער בלייזר פוריות

האם יש להסרת שיער בלייזר השפעה בזמן טיפולי פוריות? האם הסרת שיער בלייזר יכולה לגרום לבעיית פוריות? ריכזנו לפניכם את נושא הסרת שיער בלייזר ופוריות.

נקדים ונאמר כי כל הידוע לנו לגבי הסרת שיער בלייזר בזמן טיפולי פוריות או פגיעה של הלייזר בפוריות נאסף מקריאה ברשת והדברים נכונים לזמן כתיבת הכתבה וכמובן שהם יכולים להשתנות, אין מידע זה מחליף התייעצות עם הרופא המטפל בפוריות או עם התייעצות במכון להסרת שיער בלייזר. ההמלצות שלנו כדי לבצע את התהליך בצורה נכונה ולהקטין סיכונים בזמן טיפולי הסרת שיער בלייזר:

1. יש להתייעץ עם רופא המטפל בפוריות לפני תחילת טיפולי הסרת שיער בלייזר

2. התייעצות לפני הטיפול במכון להסרת שיער בלייזר, כמובן אזכור על העובדה שאתם עוברים טיפולי פוריות

3. רשיון משרד הבריאות של המכון לעסוק בטיפולי הסרת שיער בלייזר.

4. לבצע את טיפולי הסרת שיער בלייזר באמצעות רופא או צוות רפואי שהוכשר לכך, המלצתנו זו היא לא רק למי שמבצע לטיפולי פוריות בפרט אלא לכל המטופלים ככלל, במכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים אנשי צוות מקצועי מבצעים את טיפולי הסרת השיער לכן אנחנו ממליצים ליצור קשר עם המכונים הגדולים.

האם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן טיפולי פוריות ?

כיום נמנעים בחלק מהמקומות לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בזמן טיפולי פוריות – יש להתייעץ עם הרופא המטפל.

האם הסרת שיער בלייזר פוגעת בפוריות ?

ככל הידוע לנו הסרת שיער בלייזר אינה פוגעת בפוריות האשה ולגבי הגבר, אסור לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר באזור האשכים, פגיע באזור זה יכולה לגרום לפגיעה בפוריות.

כמו שאמרנו לעיל הסרת שיער בלייזר בזמן טיפולי פוריות מומלצת לביצוע באחד ממכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים, יש לבצע השוואת מחירים מול המכונים הגדולים כדי לקבל את המחיר הזול ביותר, ככה תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף.

הבהרה חשובה:

חובה להתייעץ עם רופא המשפחה והרופא המטפל בפוריות לפני תחילת טיפולי הסרת שיער בלייזר, כל האמור בכתבה זו יכול להשתנות לכן חובתכם לברר את הפרטים העדכניים מול הרופאים המטפלים.

עדכון לכתבה:

בעדכון האחרון שקיבלנו לאחר מחקר שוק – הסרת שיער בזמן טיפולי פוריות אסורה – כמובן מידע זה יכול להשתנות ויש להשמע להנחויות הרופא המטפל.