הסרת שיער בלייזר מהאף

הסרת שיער בלייזר מהאף זו לא התלבטות, המחיר זול יחסית והטיפול מהיר מאוד.

שיערות מהאף זהו תופעה לא אסתטית לחלוטין וגם מורידה את הביטחון העצמי, ניתן לבצע כמה טיפולים פשוטים שיכולים לשנות את מצבכם מקצה לקצה אז מה עושים?

בעזרת פעולה פשוטה אחת תוכלו לקדם את התהליך של הסרת שיער מהאף, מלאו את הפרטים בתיבה האדומה ונציגי מכוני הסרת שיער בלייזר מהמובילים בישראל יצרו עמכם קשר, תקבעו פגישה ולאחר כמה טיפולים כבר תרגישו את ההבדל.

 

הסרת שיער בלייזר באף – האם זה כואב?

ובכן האף הוא אזור רגיש מאוד ולכן יכול להיות שתרגישו כאב קטן של פולס הלייזר שמחמם את מלנין השיערה אך האף הוא אזור קטן מאוד ולכן מספר הפולסים שתצטרכו הוא קטן מאוד, הסרת שיער בלייזר מהאף לא אמורה לכאוב כל כך ואנחנו בטוחים שתעמדו במבחן זה, כמו כן קיימת משחת על חוש שמרדימה את האזור המטופל בלייזר רק צריך לוודא שניתן להשתמש במשחה זו גם באף.

 

האם קיים כזה דבר הסרת שיער לצמיתות באף?

כיום מכוני הסרת שיער בלייזר לא מתחייבים לקבלת תוצאה לצמיתות מכיוון שיש אנשים שלאחר מספר טיפולים יצמח להם שיער באף שהלייזר לא יכול להשפיע עליו, בדרך כלל שיער זה הוא דק ובהיר במיוחד ככה שהלייזר אינו יכול לחמם את האזור באף ולהשמיד את השיערה. אך מכוני הסרת שיער בלייזר גדולים יכולים להבטיח לכם טיפולים ללא הגבלה או במילים אחרות טיפולים עד לקבלת תוצאה רצויה באף, כמובן גם לאופן טיפול זה יש השפעת מחיר.

 

באיזה טכנולוגיה משתמשים להסרת שיער מהאף?

לא כל טכנולוגיה מתאימה להסרת שיער מהאף לכן אנחנו ממליצים לבצע את הטיפולים במכונים מוכרים להסרת שיער בלייזר ושם יש להם את הטכנולוגיה הדרושה להסרת שיער מהאף. כמובן יש הבדל בין הסרת שיער מהאף – בתוך האף להסרת שיער על האף עצמו.

 

מבצעים ומחירים להסרת שיער מהאף

הסרת שיער מהאף בדרך כלל עולה כמה מאות שקלים ולא יותר מאלף ש"ח, יש לבצע השוואת מחירים בין מכונים מוכרים להסרת שיער בלייזר וככה לקבל את המחיר הזול ביותר, כמובן יש להתעדכן במבצעים לדוגמא: יש מבצעים של הסרת שיער מהאף ומהאוזן, בגלל שהאוזן נחשב אזור שני אז יש מבצע של 1+1 בחלק מהמכונים.
כמובן אם אתם לא רוצים לבצע הסרת שיער מהאף באמצעות הלייזר יש חלופות אחרות כגון:
מכונת הסרת שיער מהאף, פינצטה, שעווה וכו'….