הסרת שיער בלייזר – למה זה כל כך משתלם מכל הבחינות

הסרת שיער בלייזר – משתלם וכדאי ויש הרבה סיבות לכך

אצל כל אחת (ובמהלך השנים האחרונות גם אצל גברים רבים) מגיע הרגע הזה בו מגיעים מים עד נפש ופשוט נמאס להמשיך להסיר שיער כל יום, כל יומיים או כל שבועיים. כאשר מגיע הרגע הזה בו מתחשק לזרוק את השעווה, סכין הגילוח, הקרמים ואפילו את מכשירי הסרת השיער החשמליים לפח ולצעוק לשמיים "חלאס", מבינים שיש לבצע שינוי ולהפסיק את השעבוד הנוראי, זה הזמן לחשוב על פתרון מתאים או במילים אחרות – לחשוב על הסרת שיער בלייזר.

חד וחלק – להסיר את השיער המיותר

הסרת שיער בלייזר היא פתרון נפלא עבור אנשים שמאסו בשיטות הישנות של הסרת השיער – אנשים שרוצים להסיר מעצמם את העול ולפנות זמן ואנרגיות לעיסוקים אחרים וללבוש מכנס קצר בקיץ בלי לחשוב פעמיים.

בחלק מהמקרים עולה החשש בנוגע למחיר של הטיפולים, ונכון – המחיר אינו נמוך אך ניתן למצוא הנחות ומבצעים או לקבל מחיר מוזל דרך חלק מקופות החולים, כמובן שבכל מקרה – בין אם מדובר על טיפול מוזל או טיפול במחיר מלא יש לוודא כי מדובר על רופא מקצועי |)הטיפול חייב להתבצע על ידי רופא) שעובד במכון לייזר איכותי וכי המכשיר חדיש, יעיל ובטוח.

הסרת שיער בלייזר במכון מקצועי ואמין תגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול כאשר טיפול מוצלח יכול להסיר כ – 90% מהשיער המיותר. יש לציין כי אם חושבים על הסכום המצטבר של השעווה, סכיני הגילוח, הקרמים וכו' מגלים כי מדובר על סכום מכובד כך שהסרת שיער בלייזר יכולה להיות גם משתלמת מבחינה כספית.

לא רק אסתטיקה – יתרונות נוספים של הסרת שיער בלייזר

המטרה המרכזית של הסרת שיער בלייזר היא ליהנות מעור חלק ונעים למגע (זאת בניגוד לשיטות כמו גילוח ובמשחות שמסירות את השיער לפרק זמן קצר וגורמות לו להפוך לעבה וקשה יותר עד כדי יצירת "קוצים").

הסרת שיער בלייזר יכולה להשמיד כ – 90%  מהשיער המיותר ולסייע למטופל להפסיק להתעסק בנושא וללבוש שמלה קצרה, בגד ים או מכנס קצר ללא צורך בהכנה מוקדמת. במילים אחרות – המטרה הראשית של הסרת שיער בלייזר היא להיראות אסתטיים. לשמחת מטופלים רבים מציעה הסרת שיער בלייזר יתרון נוסף שמקבל משמעות רבה במדינתנו החמה והלחה ובאמצעות ההסרה האיכותית ניתן למנוע ריחות גוף שאינם נעימים אשר מחריפים בעקבות הימצאותו של השיער. אם לא די בזאת, מסייעת שיטת הסרת שיער בלייזר לחיסכון בזמן משום שלמרות שיש לעבור מספר טיפולים (לרוב עד כ – 12 טיפולים) מדובר על פרק זמן מוקצב שמתגמד בהשוואה לזמן שמצטבר כאשר מסירים שיער למשך שנים רבות.

הסרת שיער בלייזר – סיכונים וכאב

הסרת שיער בלייזר יכולה לגרום לכוויות, צלקות ופיגמנטציה אך הסיכונים פוחתים בצורה משמעותית במקרים בהם הטיפול מתבצע על ידי צוות מקצועי ומוסמך. מעבר לסיכונים עשויה להופיע אדמומיות על העור אך היא חולפת במהירות וניתן להקל על התחושה באמצעות מריחת אלוורה. הטיפול עשוי לגרום לתחושה של צריבה או עקצוצים אך ניתן להקל על הכאב באמצעות משחת אלחוש ומכשיר לייזר שמגיע עם מערכות שמקררות את העור בזמן הטיפול.

למרות תחושת חוסר הנוחות שעשויה להתלוות לטיפול חשוב לזכור כי מדובר על הטיפול היעיל ביותר בימינו, כך שבסופו של דבר מדובר על עסקה משתלמת שגורמת לעור להיות חלק ויפה וחוסכת זמן ואנרגיה.