הסרת שיער בלייזר ללא הגבלת טיפולים

אפשרות הסרת שיער בלייזר ללא הגבלת טיפולים הולכת להיעלם ממכוני הסרת שיער בלייזר בגלל שיש מטופלים שתופסים תור בגלל שיערה בודדת – לכן מה כדאי לעשות?

הסרת שיער בלייזר ללא הגבלת טיפולים

מחירי הסרת שיער בלייזר הופכים להיות פר טיפול בודד בכל מכוני הסרת שיער בלייזר, החלטה זו נובעת מהסיבה שאנשים לאחר מספר רב של טיפולים ושאינם צריכים להמשיך את טיפולי הסרת שיער עדיין תופסים תור למרות שהגיעו לתוצאה הרצויה, לכן מספר הטיפולים הולכים להיות מוגבלים פר טיפול או לפי סידרת טיפולים ידועה מראש לפי הערכת היועץ בפגישה הראשונית וכל טיפול בודד נוסף ישולם בנפרד.

אז מה צריך לעשות כדי לבצע הסרת שיער בלייזר ללא הגבלת טיפולים?

אם אתם רוצים לבצע הסרת שיער ללא הגבלת טיפולים כל שעליכם לעשות זה לא לחכות ולהתקשר עכשיו למכוני הסרת שיער בלייזר לפני שההחלטה על הגבלת הטיפולים תתקבל בכל המכונים, לאחר שתמלאו את הפרטים בתיבה האדומה נציגי המכונים יחזרו אליכם, דבר ראשון לפני שאתם מתחילים בשיחה, תשאלו אותם עם המחירים הם ללא הגבלה במספר הטיפולים, אם תקבלו טיפולים ללא הגבלה אז המשיכו בשיחה אם לא תחכו בסבלנות ונציגים אחרים יחזרו אליכם.

מחירי הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה לעומת טיפולים בודדים

יש אנשים שמגיבים מהר לטיפולי הסרת שיער בלייזר ורואים אצלם תוצאות לאחר 6 טיפולים בודדים, אם הם היו משלמים לאותו אזור בגוף בחבילה ללא הגבלה במספר הטיפולים הם היו מפסידים הרבה מאוד כסף.

אז איך מחליטים מה טוב לנו?

התשובה לכך היא קלה, קבעו ייעוץ חינם בארבעת מכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים בישראל, שמעו מה יש ליועצת להגיד לכם על מספר הטיפולים שלדעתה תגיעו לתוצאה הרצויה ואז תוכלו להחליט האם לבחור בטיפולים בודדים או בחבילה ללא הגבלה.

מה משפיע על מספר הטיפולים עד שמגיעים לתוצאה הרצויה?

צבע העור וגוון השיערה משפיעים על מספר הטיפולים שלהם תזדקקו בהסרת שיער בלייזר, ככול שהעור בהיר יותר והשיערה כהה יותר יש יותר ניגודיות –  ניגודיות זו הכרחית כדי שקרני הלייזר יעברו דרך העור הבהיר ויעצרו בשורש השיערה הכהה, רק ככה ניתן להבטיח שכל אנרגיית האור תהפוך לחום ובכך יעילות הטיפול היא מקסימלית.

הערה – הנתונים בכתבה יכולים להשתנות בהתאם למדיניות המכונים, לאתר זה אין קשר למכוני הסרת שיער בלייזר או לשירותים המוצעים דרכם