הסרת שיער בלייזר לגברים באזור ראש העין – השוואת מחירים, מבצעים, טיפים ועלויות בראש העין

הפעם, החלטנו להכין לכם מדריך על לייזר לגברים באזור ראש העין שיספק לכם את כל הפרטים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת כדי להחליט באיזו שיטת הסרת שיער לבחור. החל מהדרכים השונות בהן כל שיטת לייזר מסירה שיער ועד לעלות של כל סוג טיפול – אחרי שתקראו את המדריך שלנו תדעו את כל מה שאתם צריכים כדי להסיר שיער בצורה יעילה שתאפשר לכם להנות מגוף נטול שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור ראש העין

לייזר לגברים בראש העין – אילו סוגי טיפולים קיימים?

לייזר לגברים באזור ראש העין – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

כשמדברים על לייזר הסרת שיער בלייזר לגברים או לייזר לנשים, בדרך כלל מתייחסים לשיטת הלייזר הסטנדרטית. בשיטה זו, הסרת השיער מתבצעת על ידי שימוש במכשיר ייחודי המפיק גלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע המותאם לצבע העור וגוון השיערות של המטופל.
הסרת השיער מתבצעת (לא רק בשיטה זו אלא בכל השיטות) על ידי כך שגלי האור המופקים על ידי המכשיר מחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בריכוז גבוה בשיערות ובזקיקי השיערה שלנו. חימום המלנין גורם לפגימת זקיקי השיערה, מה שמונע מאותם זקיקים להזין שיערות ולגרום לצמיחתן.

אל תקראו לו לייזר- הסרת שיער בIPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור ראש העין ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור ראש העין. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

באתר YouTube תוכלו לראות הדגמה של Dr Davin Lim על הסרת שיער בלייזר לגברים:

הסרת שיער SHR לגברים

שיטת ה-SHR כמעט זהה לשיטת הלייזר באופן שבו היא עובדת. גם בשיטת ה-SHR נעשה שימוש בגלי אור באורך גל קבוע המחממים את המלנין. ההבדל הוא שגלי האור המופקים בשיטת ה-SHR הם חלשים יותר מאשר בשיטת הלייזר. דבר זה מאפשר לחמם אזורים רחבים יותר באופן הדרגתי, וזאת במקום החימום הממוקד והמהיר שמתבצע בשיטת הלייזר על ידי גלי אור עוצמתיים.

מחירים של לייזר לגברים באזור ראש העין

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים בראש העין? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור ראש העין בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
גוף מלא 1354-1678 ₪
אוזניים 156-272 ₪
גב מלא 675-751 ₪
פנים 349-412 ₪
חזה 335-403 ₪
בית שחי 158-278 ₪
קו ביקיני 139-160 ₪
רגליים מלאות 544-598 ₪
עורף 234-326 ₪
סנטר 162-225 ₪
מפשעות 180-314 ₪
יריכיים 266-349 ₪
ידיים מלאות 318-403 ₪
אצבעות 116-139 ₪
צוואר 106-124 ₪
פאות 108-134 ₪
ישבן (טוסיק) 849-938 ₪
כתפיים 340-391 ₪
לחיים 119-131 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור ראש העין. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור ראש העין, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – ראש העין