הסרת שיער בלייזר לגברים באזור ראשון לציון – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים בראשון לציון

האם קיימים טיפולי לייזר לגברים? אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באיזור ראשון לציון? כמה עולה לייזר לגברים? למרות שטיפולי הלייזר מתאימים לשני המינים ולמרות שאפילו קיימים מכוני לייזר לגברים בלבד, זהו עדיין טיפול שמעט מאוד גברים מכירים ומבצעים. במדריך הבא, נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפולי לייזר לגברים באזור ראשון לציון כדי שגם אתם תוכלו להנות מגוף אסתטי, חלק ונטול שיערות.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור ראשון לציון

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת ראשון לציון

טיפולי לייזר לגברים באזור ראשון לציון יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

לייזר לגברים באזור ראשון לציון בשיטה המסורתית

אם שמעתם על חבר שעשה לייזר לגברים באזור ראשון לציון כדי להסיר את השיער שלו, ככל הנראה שהוא ביצע טיפולי לייזר מסורתיים. טיפולים אלו, שהם גם הפופולריים ביותר, מאפשרים לבצע הסרת שיער על ידי הפקת גלי אור עוצמתיים באורך גל קבוע המחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בשיערות שלנו וחשוב יותר, בזקיקי השיערה שלנו.
חימום המלנין, שבעזרתו מסירים את השיער גם בשיטות הלייזר הבאות עליהן נדבר בהמשך, מזיק לזקיקי השיערה ובכך מונע מהם להמשיך ולהצמיח שיערות בעתיד. דבר זה מאפשר לשיטת הלייזר להיות שיטת הסרת השיער שנחשבת על ידי אנשים רבים להיות היעילה ביותר לטווח ארוך.

שיטת IPL להסרת שיער

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור ראשון לציון ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור ראשון לציון. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות ראשון לציון

אז כמה עולה לייזר לגברים באזור ראשון לציון? הטבלה שלנו מציגה את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל ותאפשר לך להבין כמה, פחות או יותר, הולכים לעלות לך הטיפולים.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
פאות 91-125 ₪
רגליים מלאות 464-579 ₪
סנטר 146-249 ₪
ידיים מלאות 341-434 ₪
לחיים 114-130 ₪
עורף 210-268 ₪
אצבעות 123-133 ₪
יריכיים 261-332 ₪
כתפיים 302-373 ₪
בית שחי 193-280 ₪
חזה 349-440 ₪
מפשעות 220-297 ₪
פנים 323-433 ₪
גב מלא 665-796 ₪
קו ביקיני 139-168 ₪
צוואר 103-127 ₪
ישבן (טוסיק) 828-961 ₪
אוזניים 186-283 ₪
גוף מלא 1362-1617 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור ראשון לציון. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

איפה כדאי לך לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור ראשון לציון? המפה שלנו תעזור לך להבין איפה מכון הסרת בלייזר השיער הקרוב ביותר לבית או העבודה שלך!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – ראשון לציון