הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קרית שמונה – כל הפרטים – השוואת מחירים, איפה כדאי? וטיפים חשובים בקרית שמונה

לא נמאס לך לעשות הסרת שיער עם שעווה, ולבקש מהחברה לעזור לך לגלח את הגב? טיפולי לייזר לגברים באזור קרית שמונה הם פתרון אמיתי לבעיה אמיתית, פתרון שמספק תוצאות לטווח ארוך שנשארות איתך למשך שנים ומאפשרות לך להנות מהגוף שמגיע לך. אז אילו שיטות לייזר לגברים קיימות, וכמה עולים טיפולי הסרת שיער בלייזר לגבר? כל הפרטים – בפנים.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קרית שמונה

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת קרית שמונה

טיפולי לייזר לגברים באזור קרית שמונה יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

הטיפול הסטנדרטי להסרת שיער בלייזר לגברים

שיטת הלייזר ה"רגילה" עושה שימוש במכשיר לייזר ייחודי המפיק גלי אור עוצמתיים שכולם באורך גל זהה. מטרתם של אותם גלי אור היא להיקלט בחומר המלנין, שהוא החומר שנמצא בעור שלנו ובשיערות שלנו ומקנה לאלו את גוונם הכהה. קליטת המלנין מאפשרת לגרום נזק לשיערות וחשוב מכך, לזקיקי השיערה, מה שמונע מהם להמשיך להצמיח שיערות בעתיד, כמובן שאפשר לבצע את הטיפולי הסרת שיער עם מכשיר ביתי.

אל תקראו לו לייזר- הסרת שיער בIPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

מחירים של לייזר לגברים באזור קרית שמונה

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור קרית שמונה? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
יריכיים 230-300 ₪
גוף מלא 1352-1637 ₪
אוזניים 175-283 ₪
פאות 109-127 ₪
חזה 339-425 ₪
בית שחי 188-252 ₪
לחיים 115-130 ₪
עורף 239-283 ₪
סנטר 143-248 ₪
צוואר 113-124 ₪
רגליים מלאות 476-577 ₪
כתפיים 304-389 ₪
ידיים מלאות 340-426 ₪
ישבן (טוסיק) 812-931 ₪
אצבעות 106-138 ₪
גב מלא 673-815 ₪
פנים 349-438 ₪
מפשעות 207-274 ₪
קו ביקיני 137-160 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור קרית שמונה. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור קרית שמונה, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קרית שמונה