הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קרית מלאכי – השוואת מחירים, מבצעים, טיפים ועלויות בקרית מלאכי

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור קרית מלאכי או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קרית מלאכי

לייזר לגברים באזור קרית מלאכי – אילו שיטות קיימות?

לייזר לגברים באזור קרית מלאכי – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

הטיפול הסטנדרטי להסרת שיער בלייזר לגברים

אז איך לייזר לגברים באזור קרית מלאכי יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

שיטת IPL להסרת שיער

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור קרית מלאכי ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור קרית מלאכי. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

מה ההבדל בין SHR ללייזר? ה-SHR הוא בעצם סוג של לייזר, אבל ההבדל הוא שב-SHR, גלי האור חלשים יותר ורחבים יותר. דבר זה מאפשר למכשירי ה-SHR לחמם את המלנין באזורים שלמים במקביל, אך באופן הדרגתי.

כמה עולה לייזר לגברים באזור קרית מלאכי?

לפני שאתה רץ למכון הלייזר הקרוב כדי לסגור תוכנית טיפולים, כדאי שתדע כמה אמור לעלות לייזר לגברים באזור קרית מלאכי. הטבלה הבאה תאפשר לך להבין מה הם טווחי המחירים של טיפולי לייזר לגברים במכוני הסרת שיער בישראל.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
אצבעות 122-136 ₪
מפשעות 230-290 ₪
כתפיים 347-388 ₪
עורף 249-319 ₪
חזה 358-430 ₪
פאות 109-126 ₪
גוף מלא 1304-1657 ₪
פנים 315-438 ₪
ישבן (טוסיק) 838-916 ₪
בית שחי 164-254 ₪
לחיים 122-141 ₪
רגליים מלאות 477-623 ₪
צוואר 103-128 ₪
גב מלא 707-772 ₪
קו ביקיני 127-154 ₪
יריכיים 237-329 ₪
ידיים מלאות 315-421 ₪
אוזניים 166-261 ₪
סנטר 148-219 ₪

ט.ל.ח – טבלת המחירים נועדה לספק אינפורמציה שתעזור לכם לבחור שירותי לייזר בצורה טובה יותר. עם זאת, יתכן והנתונים שבה אינם מעודכנים ואין לראות בה בהתחייבות למחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור קרית מלאכי, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קרית מלאכי