הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריית ים – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים בקריית ים

האם קיימים טיפולי לייזר לגברים? אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באיזור קריית ים? כמה עולה לייזר לגברים? למרות שטיפולי הלייזר מתאימים לשני המינים ולמרות שאפילו קיימים מכוני לייזר לגברים בלבד, זהו עדיין טיפול שמעט מאוד גברים מכירים ומבצעים. במדריך הבא, נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפולי לייזר לגברים באזור קריית ים כדי שגם אתם תוכלו להנות מגוף אסתטי, חלק ונטול שיערות.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריית ים

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת קריית ים

טיפולי לייזר לגברים באזור קריית ים יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

הטיפול הסטנדרטי להסרת שיער בלייזר לגברים

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור קריית ים או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

הסרת שיער עם טכנולוגיית ה-SHR לגברים

שיטת ה-SHR כמעט זהה לשיטת הלייזר באופן שבו היא עובדת. גם בשיטת ה-SHR נעשה שימוש בגלי אור באורך גל קבוע המחממים את המלנין. ההבדל הוא שגלי האור המופקים בשיטת ה-SHR הם חלשים יותר מאשר בשיטת הלייזר. דבר זה מאפשר לחמם אזורים רחבים יותר באופן הדרגתי, וזאת במקום החימום הממוקד והמהיר שמתבצע בשיטת הלייזר על ידי גלי אור עוצמתיים.

כמה עולה לייזר לגברים באזור קריית ים?

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור קריית ים? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
צוואר 90-132 ₪
ידיים מלאות 325-409 ₪
בית שחי 190-278 ₪
קו ביקיני 123-156 ₪
עורף 212-279 ₪
אצבעות 121-140 ₪
סנטר 134-233 ₪
פנים 342-428 ₪
גב מלא 704-783 ₪
גוף מלא 1347-1667 ₪
מפשעות 179-313 ₪
חזה 357-431 ₪
יריכיים 250-349 ₪
פאות 105-133 ₪
כתפיים 342-370 ₪
לחיים 101-143 ₪
אוזניים 161-255 ₪
ישבן (טוסיק) 824-967 ₪
רגליים מלאות 487-570 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מטרתה להציג סדר גודל בלבד ואין לראות בה הצעת מחיר או התחייבות למתן שירותי לייזר לגברים באזור קריית ים או כל שירות אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור קריית ים, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קריית ים