הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריות – השוואת מחירים, מבצעים, טיפים ועלויות בקריות

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור קריות – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריות

לייזר לגברים באזור קריות – אילו שיטות קיימות?

רוצים להתחיל טיפולי לייזר לגברים באזור קריות אבל לא ממש מבינים מה ההבדל בין סוגי הטיפולים השונים? מעולה, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. אז בואו נדבר על שיטות הלייזר השונות, ונסביר איך כל אחת מהן עובדת.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

כשמדברים על לייזר הסרת שיער בלייזר לגברים או לייזר לנשים, בדרך כלל מתייחסים לשיטת הלייזר הסטנדרטית. בשיטה זו, הסרת השיער מתבצעת על ידי שימוש במכשיר ייחודי המפיק גלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע המותאם לצבע העור וגוון השיערות של המטופל.
הסרת השיער מתבצעת (לא רק בשיטה זו אלא בכל השיטות) על ידי כך שגלי האור המופקים על ידי המכשיר מחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בריכוז גבוה בשיערות ובזקיקי השיערה שלנו. חימום המלנין גורם לפגימת זקיקי השיערה, מה שמונע מאותם זקיקים להזין שיערות ולגרום לצמיחתן.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

עלות של לייזר לגברים באזור קריות

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים בקריות? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור קריות בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
קו ביקיני 144-161 ₪
סנטר 158-246 ₪
אוזניים 185-313 ₪
עורף 236-312 ₪
רגליים מלאות 489-610 ₪
ישבן (טוסיק) 804-979 ₪
חזה 354-402 ₪
גוף מלא 1375-1690 ₪
צוואר 110-127 ₪
יריכיים 232-336 ₪
גב מלא 665-770 ₪
פנים 336-407 ₪
כתפיים 332-386 ₪
ידיים מלאות 307-401 ₪
אצבעות 102-135 ₪
מפשעות 163-291 ₪
בית שחי 172-266 ₪
לחיים 119-137 ₪
פאות 91-130 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מטרתה להציג סדר גודל בלבד ואין לראות בה הצעת מחיר או התחייבות למתן שירותי לייזר לגברים באזור קריות או כל שירות אחר.

אם החלטת לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריות, שווה למצוא את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לעבור את הטיפולים, לא? המפה שכאן למטה תעזור לך להבין באיזה מכון הסרת שיער יהיה לך הכי נוח לעבור את טיפולי הסרת השיער שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קריות