הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קיסריה – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים בקיסריה

לא נמאס לך לעשות הסרת שיער עם שעווה, ולבקש מהחברה לעזור לך לגלח את הגב? טיפולי לייזר לגברים באזור קיסריה הם פתרון אמיתי לבעיה אמיתית, פתרון שמספק תוצאות לטווח ארוך שנשארות איתך למשך שנים ומאפשרות לך להנות מהגוף שמגיע לך. אז אילו שיטות לייזר לגברים קיימות, וכמה עולים טיפולי הסרת שיער בלייזר לגבר? כל הפרטים – בפנים.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קיסריה

לייזר לגברים בקיסריה – אילו סוגי טיפולים קיימים?

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור קיסריה או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

שיטת IPL להסרת שיער

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור קיסריה ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור קיסריה. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

כמה עולה לייזר לגברים באזור קיסריה?

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור קיסריה? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
גוף מלא 1330-1691 ₪
מפשעות 219-279 ₪
עורף 241-300 ₪
אצבעות 110-133 ₪
קו ביקיני 143-167 ₪
כתפיים 323-387 ₪
ישבן (טוסיק) 802-976 ₪
בית שחי 163-275 ₪
לחיים 114-137 ₪
צוואר 94-128 ₪
אוזניים 167-259 ₪
ידיים מלאות 308-443 ₪
גב מלא 657-764 ₪
פנים 339-434 ₪
סנטר 150-241 ₪
יריכיים 261-338 ₪
חזה 353-415 ₪
רגליים מלאות 520-577 ₪
פאות 95-122 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור קיסריה, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קיסריה