הסרת שיער בלייזר לגברים באזור מזכרת בתיה – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים במזכרת בתיה

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור מזכרת בתיה או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור מזכרת בתיה

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת מזכרת בתיה

לייזר לגברים באזור מזכרת בתיה – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

לייזר לגברים בשיטה הרגילה

אז איך לייזר לגברים באזור מזכרת בתיה יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

אל תקראו לו לייזר- הסרת שיער בIPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

על הסרת שיער ב-SHR כבר שמעתם? למעשה, מדובר בעוד שיטה שפועלת על טכנולוגיית הלייזר. מכשיר ה-SHR מפיק גלי אור, בדומה למכשיר הלייזר, כאשר ההבדל הוא שהגלים המופקים על ידיו הם חלשים יותר מאשר גלי האור המופקים על ידי מכשיר הלייזר, מה שמאפשר לחמם את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה בצורה הדרגתית.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים במזכרת בתיה?

לפני שאתה רץ למכון הלייזר הקרוב כדי לסגור תוכנית טיפולים, כדאי שתדע כמה אמור לעלות לייזר לגברים באזור מזכרת בתיה. הטבלה הבאה תאפשר לך להבין מה הם טווחי המחירים של טיפולי לייזר לגברים במכוני הסרת שיער בישראל.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
סנטר 141-220 ₪
קו ביקיני 133-166 ₪
ישבן (טוסיק) 851-940 ₪
אצבעות 108-143 ₪
פאות 103-132 ₪
גב מלא 716-824 ₪
לחיים 116-134 ₪
גוף מלא 1395-1649 ₪
חזה 359-433 ₪
יריכיים 241-323 ₪
אוזניים 170-310 ₪
עורף 237-291 ₪
ידיים מלאות 330-407 ₪
מפשעות 176-288 ₪
פנים 349-446 ₪
רגליים מלאות 466-607 ₪
בית שחי 164-260 ₪
כתפיים 323-392 ₪
צוואר 104-121 ₪

ט.ל.ח – טבלת המחירים נועדה לספק אינפורמציה שתעזור לכם לבחור שירותי לייזר בצורה טובה יותר. עם זאת, יתכן והנתונים שבה אינם מעודכנים ואין לראות בה בהתחייבות למחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור מזכרת בתיה, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – מזכרת בתיה