הסרת שיער בלייזר לגברים באזור מודיעין עילית – כל הפרטים – השוואת מחירים, איפה כדאי? וטיפים חשובים במודיעין עילית

לא נמאס לך לעשות הסרת שיער עם שעווה, ולבקש מהחברה לעזור לך לגלח את הגב? טיפולי לייזר לגברים באזור מודיעין עילית הם פתרון אמיתי לבעיה אמיתית, פתרון שמספק תוצאות לטווח ארוך שנשארות איתך למשך שנים ומאפשרות לך להנות מהגוף שמגיע לך. אז אילו שיטות לייזר לגברים קיימות, וכמה עולים טיפולי הסרת שיער בלייזר לגבר? כל הפרטים – בפנים.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור מודיעין עילית

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת מודיעין עילית

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור מודיעין עילית תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

לייזר לגברים באזור מודיעין עילית בשיטה המסורתית

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור מודיעין עילית או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

בסרטון YouTube הבא של Dr Davin Lim תוכלו לראות הדגמה של הסרת שיער בלייזר לגברים:

הסרת שיער עם טכנולוגיית ה-SHR לגברים

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

כמה עולה לייזר לגברים באזור מודיעין עילית?

אז כמה עולה לייזר לגברים באזור מודיעין עילית? הטבלה שלנו מציגה את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל ותאפשר לך להבין כמה, פחות או יותר, הולכים לעלות לך הטיפולים.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
פנים 322-418 ₪
יריכיים 267-294 ₪
צוואר 110-133 ₪
עורף 247-262 ₪
קו ביקיני 126-161 ₪
מפשעות 224-279 ₪
רגליים מלאות 473-576 ₪
אצבעות 104-137 ₪
חזה 345-439 ₪
גוף מלא 1349-1663 ₪
בית שחי 172-257 ₪
גב מלא 653-768 ₪
לחיים 124-143 ₪
אוזניים 193-252 ₪
פאות 106-131 ₪
ישבן (טוסיק) 831-960 ₪
ידיים מלאות 335-412 ₪
סנטר 132-202 ₪
כתפיים 353-375 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אם החלטת לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים באזור מודיעין עילית, שווה למצוא את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לעבור את הטיפולים, לא? המפה שכאן למטה תעזור לך להבין באיזה מכון הסרת שיער יהיה לך הכי נוח לעבור את טיפולי הסרת השיער שלך.