הסרת שיער בלייזר לגברים באזור כפר סבא – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים בכפר סבא

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור כפר סבא או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור כפר סבא

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת כפר סבא

רוצים להתחיל טיפולי לייזר לגברים באזור כפר סבא אבל לא ממש מבינים מה ההבדל בין סוגי הטיפולים השונים? מעולה, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. אז בואו נדבר על שיטות הלייזר השונות, ונסביר איך כל אחת מהן עובדת.

לייזר לגברים בשיטה הרגילה

שיטת הלייזר ה"רגילה" עושה שימוש במכשיר לייזר ייחודי המפיק גלי אור עוצמתיים שכולם באורך גל זהה. מטרתם של אותם גלי אור היא להיקלט בחומר המלנין, שהוא החומר שנמצא בעור שלנו ובשיערות שלנו ומקנה לאלו את גוונם הכהה. קליטת המלנין מאפשרת לגרום נזק לשיערות וחשוב מכך, לזקיקי השיערה, מה שמונע מהם להמשיך להצמיח שיערות בעתיד, כמובן שאפשר לבצע את הטיפולי הסרת שיער עם מכשיר ביתי.

אל תקראו לו לייזר- הסרת שיער בIPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים בכפר סבא?

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור כפר סבא? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
עורף 211-305 ₪
בית שחי 195-287 ₪
אצבעות 102-134 ₪
רגליים מלאות 456-588 ₪
פאות 94-122 ₪
אוזניים 162-294 ₪
ידיים מלאות 348-415 ₪
לחיים 112-134 ₪
גב מלא 690-815 ₪
יריכיים 233-320 ₪
מפשעות 195-316 ₪
צוואר 93-127 ₪
קו ביקיני 143-159 ₪
גוף מלא 1352-1670 ₪
כתפיים 356-390 ₪
ישבן (טוסיק) 821-933 ₪
סנטר 156-235 ₪
חזה 352-425 ₪
פנים 332-436 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אם החלטת לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים באזור כפר סבא, שווה למצוא את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לעבור את הטיפולים, לא? המפה שכאן למטה תעזור לך להבין באיזה מכון הסרת שיער יהיה לך הכי נוח לעבור את טיפולי הסרת השיער שלך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – כפר סבא