הסרת שיער בלייזר לגברים באזור הרצליה – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות בהרצליה

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור הרצליה או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור הרצליה

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת הרצליה

טיפולי לייזר לגברים באזור הרצליה יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

הטיפול הסטנדרטי להסרת שיער בלייזר לגברים

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור הרצליה או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

אל תקראו לו לייזר- הסרת שיער בIPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור הרצליה ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור הרצליה. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

בסרטון YouTube הבא של Dr Davin Lim תוכלו לראות הדגמה של הסרת שיער בלייזר לגברים:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

מה ההבדל בין SHR ללייזר? ה-SHR הוא בעצם סוג של לייזר, אבל ההבדל הוא שב-SHR, גלי האור חלשים יותר ורחבים יותר. דבר זה מאפשר למכשירי ה-SHR לחמם את המלנין באזורים שלמים במקביל, אך באופן הדרגתי.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות הרצליה

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים בהרצליה? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור הרצליה בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
מפשעות 191-298 ₪
עורף 234-304 ₪
סנטר 125-233 ₪
אצבעות 109-133 ₪
חזה 355-443 ₪
קו ביקיני 126-160 ₪
בית שחי 185-292 ₪
ידיים מלאות 348-408 ₪
פנים 329-434 ₪
לחיים 120-139 ₪
כתפיים 340-380 ₪
גוף מלא 1309-1631 ₪
אוזניים 172-258 ₪
יריכיים 231-342 ₪
ישבן (טוסיק) 837-931 ₪
צוואר 101-134 ₪
רגליים מלאות 490-611 ₪
גב מלא 654-786 ₪
פאות 101-130 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור הרצליה, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – הרצליה