הסרת שיער בלייזר לגברים באזור גליל העליון – השוואת מחירים, מבצעים, טיפים ועלויות בגליל העליון

הפעם, החלטנו להכין לכם מדריך על לייזר לגברים באזור גליל העליון שיספק לכם את כל הפרטים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת כדי להחליט באיזו שיטת הסרת שיער לבחור. החל מהדרכים השונות בהן כל שיטת לייזר מסירה שיער ועד לעלות של כל סוג טיפול – אחרי שתקראו את המדריך שלנו תדעו את כל מה שאתם צריכים כדי להסיר שיער בצורה יעילה שתאפשר לכם להנות מגוף נטול שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור גליל העליון

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת גליל העליון

לייזר לגברים באזור גליל העליון – איך, למה, וכמה? בניגוד לדעה הרווחת, טיפולי לייזר הם שם כולל לשיטות הסרת שיער שונות העושות שימוש בטכנולוגיה דומה. אז מה ההבדל בין השיטות ואיך כל שיטת הסרת שיער עובדת? הנה הסבר קצר על כמה משיטות הלייזר הפופולריות בשוק.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

שיטת הלייזר ה"רגילה" עושה שימוש במכשיר לייזר ייחודי המפיק גלי אור עוצמתיים שכולם באורך גל זהה. מטרתם של אותם גלי אור היא להיקלט בחומר המלנין, שהוא החומר שנמצא בעור שלנו ובשיערות שלנו ומקנה לאלו את גוונם הכהה. קליטת המלנין מאפשרת לגרום נזק לשיערות וחשוב מכך, לזקיקי השיערה, מה שמונע מהם להמשיך להצמיח שיערות בעתיד, כמובן שאפשר לבצע את הטיפולי הסרת שיער עם מכשיר ביתי.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אם יש מתחרה לשיטת הלייזר, זו היא שיטת ה-IPL. אז כמה באמת הסרת השיער ב-IPL שונה מהסרת השיער בלייזר? ובכן, אם התוצאות הן מה שמעניין אתכם – כנראה שתישארו נטולי שיער בין אם תבצעו טיפולי לייזר לגברים באזור גליל העליון ובין אם תבצעו טיפולי IPL לגברים באזור גליל העליון. וכמובן שיטה זו מתאימה להסרת שיער בלייזר בגב ובמקומות רחבים אחרים.
ההבדל בין שתי השיטות הוא גלי האור בהם משתמשים כדי להסיר את השיער, כאשר ב-IPL גלים אלו הם בספקטרום רחב יותר. החסרון שנובע מכך הוא שלשיטת ה-IPL ישנם אחוזי הצלחה נמוכים יותר בקרב כלל האוכלוסייה, ומצד שני זה גם מה שמקנה לשיטה את היתרון שלה – אחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב בעלי עור כהה. כמובן אנחנו ממליצים לנכיר עוד שיטות להסרת שיער.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

הסרת שיער SHR לגברים

מה ההבדל בין SHR ללייזר? ה-SHR הוא בעצם סוג של לייזר, אבל ההבדל הוא שב-SHR, גלי האור חלשים יותר ורחבים יותר. דבר זה מאפשר למכשירי ה-SHR לחמם את המלנין באזורים שלמים במקביל, אך באופן הדרגתי.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות גליל העליון

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור גליל העליון? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
סנטר 160-233 ₪
פנים 329-429 ₪
ידיים מלאות 322-432 ₪
קו ביקיני 144-165 ₪
ישבן (טוסיק) 826-936 ₪
אוזניים 161-252 ₪
גוף מלא 1338-1641 ₪
חזה 357-409 ₪
רגליים מלאות 472-628 ₪
אצבעות 123-130 ₪
לחיים 109-140 ₪
יריכיים 259-303 ₪
בית שחי 173-292 ₪
פאות 96-129 ₪
צוואר 111-122 ₪
מפשעות 188-277 ₪
כתפיים 334-378 ₪
עורף 204-291 ₪
גב מלא 674-774 ₪

ט.ל.ח – מטרת הטבלה הינה להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר לגברים באזור גליל העליון. יתכן והנתונים בטבלה אינם נכונים ו/או מעודכנים ואין לראות בטבלה כהתחייבות למחיר כזה או אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור גליל העליון, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: גליל העליון – הסרת שיער בלייזר לגברים