הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אשקלון – כל הפרטים – השוואת מחירים, איפה כדאי? וטיפים חשובים באשקלון

הפעם, החלטנו להכין לכם מדריך על לייזר לגברים באזור אשקלון שיספק לכם את כל הפרטים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת כדי להחליט באיזו שיטת הסרת שיער לבחור. החל מהדרכים השונות בהן כל שיטת לייזר מסירה שיער ועד לעלות של כל סוג טיפול – אחרי שתקראו את המדריך שלנו תדעו את כל מה שאתם צריכים כדי להסיר שיער בצורה יעילה שתאפשר לכם להנות מגוף נטול שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אשקלון

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת אשקלון

טיפולי לייזר לגברים באזור אשקלון יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

הטיפול הסטנדרטי להסרת שיער בלייזר לגברים

כשמדברים על לייזר הסרת שיער בלייזר לגברים או לייזר לנשים, בדרך כלל מתייחסים לשיטת הלייזר הסטנדרטית. בשיטה זו, הסרת השיער מתבצעת על ידי שימוש במכשיר ייחודי המפיק גלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע המותאם לצבע העור וגוון השיערות של המטופל.
הסרת השיער מתבצעת (לא רק בשיטה זו אלא בכל השיטות) על ידי כך שגלי האור המופקים על ידי המכשיר מחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בריכוז גבוה בשיערות ובזקיקי השיערה שלנו. חימום המלנין גורם לפגימת זקיקי השיערה, מה שמונע מאותם זקיקים להזין שיערות ולגרום לצמיחתן.

שיטת IPL להסרת שיער

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

הסרת שיער לגברים בטכנולוגיית SHR

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

מחירים של לייזר לגברים באזור אשקלון

אז כמה עולה לייזר לגברים באזור אשקלון? הטבלה שלנו מציגה את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל ותאפשר לך להבין כמה, פחות או יותר, הולכים לעלות לך הטיפולים.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
רגליים מלאות 466-586 ₪
בית שחי 190-256 ₪
פנים 314-414 ₪
גב מלא 685-766 ₪
סנטר 126-204 ₪
ידיים מלאות 334-446 ₪
מפשעות 159-280 ₪
חזה 336-421 ₪
גוף מלא 1384-1677 ₪
ישבן (טוסיק) 849-938 ₪
אוזניים 158-304 ₪
יריכיים 258-327 ₪
צוואר 108-126 ₪
לחיים 107-134 ₪
אצבעות 113-142 ₪
כתפיים 328-374 ₪
פאות 109-124 ₪
עורף 221-275 ₪
קו ביקיני 143-163 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו אינפורמטיבית בלבד ויש לקחת אותה בעירבון מוגבל. אין לראות בטבלה כהצעת מחיר או התחייבות לאספקת שירותי לייזר לגברים.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור אשקלון ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: אשקלון – הסרת שיער בלייזר לגברים