הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אריאל – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים באריאל

בעוד שבעולם הנשים טיפולי הלייזר הם מאוד פופולריים, רוב הגברים עדיין לא יודעים שהם בכלל יכולים לבצע טיפולי לייזר. וחבל, כי היום אפשר לבצע את הטיפולים האלו כמעט בכל אזור בארץ. אז בין אם אתם מוכנים לקבוע טיפולי לייזר לגברים באזור אריאל או שאתם רק בוחנים את השטח – המאמר הבא הוא בשבילכם!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אריאל

אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באזור אריאל?

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

לייזר לגברים בשיטה הרגילה

כשמדברים על לייזר הסרת שיער בלייזר לגברים או לייזר לנשים, בדרך כלל מתייחסים לשיטת הלייזר הסטנדרטית. בשיטה זו, הסרת השיער מתבצעת על ידי שימוש במכשיר ייחודי המפיק גלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע המותאם לצבע העור וגוון השיערות של המטופל.
הסרת השיער מתבצעת (לא רק בשיטה זו אלא בכל השיטות) על ידי כך שגלי האור המופקים על ידי המכשיר מחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בריכוז גבוה בשיערות ובזקיקי השיערה שלנו. חימום המלנין גורם לפגימת זקיקי השיערה, מה שמונע מאותם זקיקים להזין שיערות ולגרום לצמיחתן.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

בסרטון YouTube הבא של Dr Davin Lim תוכלו לראות הדגמה של הסרת שיער בלייזר לגברים:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

מחירים של לייזר לגברים באזור אריאל

אז כמה עולה לייזר לגברים באזור אריאל? הטבלה שלנו מציגה את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל ותאפשר לך להבין כמה, פחות או יותר, הולכים לעלות לך הטיפולים.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
ידיים מלאות 305-440 ₪
לחיים 107-132 ₪
כתפיים 312-379 ₪
יריכיים 265-298 ₪
חזה 341-423 ₪
קו ביקיני 144-165 ₪
מפשעות 213-291 ₪
גב מלא 681-794 ₪
בית שחי 189-272 ₪
אוזניים 184-251 ₪
אצבעות 103-144 ₪
פאות 106-123 ₪
עורף 230-286 ₪
גוף מלא 1334-1686 ₪
פנים 338-411 ₪
צוואר 103-125 ₪
רגליים מלאות 514-577 ₪
ישבן (טוסיק) 811-925 ₪
סנטר 140-205 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מטרתה להציג סדר גודל בלבד ואין לראות בה הצעת מחיר או התחייבות למתן שירותי לייזר לגברים באזור אריאל או כל שירות אחר.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור אריאל, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: אריאל – הסרת שיער בלייזר לגברים