הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אלעד – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות באלעד

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור אלעד – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אלעד

לייזר לגברים באלעד – אילו סוגי טיפולים קיימים?

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

כשמדברים על לייזר הסרת שיער בלייזר לגברים או לייזר לנשים, בדרך כלל מתייחסים לשיטת הלייזר הסטנדרטית. בשיטה זו, הסרת השיער מתבצעת על ידי שימוש במכשיר ייחודי המפיק גלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע המותאם לצבע העור וגוון השיערות של המטופל.
הסרת השיער מתבצעת (לא רק בשיטה זו אלא בכל השיטות) על ידי כך שגלי האור המופקים על ידי המכשיר מחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בריכוז גבוה בשיערות ובזקיקי השיערה שלנו. חימום המלנין גורם לפגימת זקיקי השיערה, מה שמונע מאותם זקיקים להזין שיערות ולגרום לצמיחתן.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

באתר YouTube תוכלו לראות הדגמה של Dr Davin Lim על הסרת שיער בלייזר לגברים:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

על הסרת שיער ב-SHR כבר שמעתם? למעשה, מדובר בעוד שיטה שפועלת על טכנולוגיית הלייזר. מכשיר ה-SHR מפיק גלי אור, בדומה למכשיר הלייזר, כאשר ההבדל הוא שהגלים המופקים על ידיו הם חלשים יותר מאשר גלי האור המופקים על ידי מכשיר הלייזר, מה שמאפשר לחמם את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה בצורה הדרגתית.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים באלעד?

לפני שאתה רץ למכון הלייזר הקרוב כדי לסגור תוכנית טיפולים, כדאי שתדע כמה אמור לעלות לייזר לגברים באזור אלעד. הטבלה הבאה תאפשר לך להבין מה הם טווחי המחירים של טיפולי לייזר לגברים במכוני הסרת שיער בישראל.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
מפשעות 150-308 ₪
כתפיים 320-389 ₪
צוואר 93-127 ₪
גוף מלא 1399-1660 ₪
אצבעות 119-141 ₪
גב מלא 671-774 ₪
קו ביקיני 137-157 ₪
פנים 302-413 ₪
חזה 351-406 ₪
פאות 107-128 ₪
ישבן (טוסיק) 845-948 ₪
בית שחי 169-285 ₪
עורף 231-278 ₪
לחיים 112-139 ₪
אוזניים 186-306 ₪
יריכיים 240-313 ₪
ידיים מלאות 349-440 ₪
רגליים מלאות 476-588 ₪
סנטר 159-206 ₪

ט.ל.ח – טבלת המחירים נועדה לספק אינפורמציה שתעזור לכם לבחור שירותי לייזר בצורה טובה יותר. עם זאת, יתכן והנתונים שבה אינם מעודכנים ואין לראות בה בהתחייבות למחיר כזה או אחר.

איפה כדאי לך לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור אלעד? המפה שלנו תעזור לך להבין איפה מכון הסרת בלייזר השיער הקרוב ביותר לבית או העבודה שלך!

קישור למפה: אלעד – הסרת שיער בלייזר לגברים