הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אופקים – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות באופקים

הפעם, החלטנו להכין לכם מדריך על לייזר לגברים באזור אופקים שיספק לכם את כל הפרטים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת כדי להחליט באיזו שיטת הסרת שיער לבחור. החל מהדרכים השונות בהן כל שיטת לייזר מסירה שיער ועד לעלות של כל סוג טיפול – אחרי שתקראו את המדריך שלנו תדעו את כל מה שאתם צריכים כדי להסיר שיער בצורה יעילה שתאפשר לכם להנות מגוף נטול שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור אופקים

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת אופקים

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

השיטה שכולנו מכירים – לייזר לגברים

אם תקבעו טיפולי לייזר לגברים באזור אופקים או בכל אזור אחר בארץ או בעולם, רוב הסיכויים שתבצעו את טיפולי הלייזר המסורתיים. בטיפולים אלו, משתמשים במכשור מתקדם המפיק גלי אור חזקים במיוחד בעלי אורך גל קבוע, כאשר אותם גלי אור נקלטים בחומר הנקרא מלנין.
אותו המלנין הוא החומר שמקנה לעורנו ולשיערות שלנו את הגוון הכהה שלהם, וכאשר העור כהה, גלי האור נוטים להיקלט בעור עצמו ולא בשיערות ובזקיקי השיערה. מסיבה זו, טיפולי לייזר עובדים טוב יותר ככל שגוון העור בהיר יותר וגוון השיערות כהה יותר.

הסרת שיער לגברים ב-IPL

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

דוגמא אמיתית להסרת שיער בלייזר לגברים תוכלו לראות בסרטון הבא – Dr Davin Lim מדגים הב YouTube איך עושים זאת:

SHR – טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער לגברים

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

כמה עולים טיפולי לייזר לגברים באופקים?

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור אופקים? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
חזה 339-423 ₪
ישבן (טוסיק) 826-920 ₪
עורף 221-281 ₪
יריכיים 245-337 ₪
סנטר 127-230 ₪
רגליים מלאות 529-599 ₪
לחיים 109-140 ₪
גוף מלא 1350-1692 ₪
צוואר 94-131 ₪
כתפיים 331-397 ₪
אצבעות 101-134 ₪
פאות 100-129 ₪
ידיים מלאות 331-443 ₪
בית שחי 191-295 ₪
אוזניים 166-259 ₪
מפשעות 183-290 ₪
קו ביקיני 122-152 ₪
פנים 314-419 ₪
גב מלא 651-764 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מטרתה להציג סדר גודל בלבד ואין לראות בה הצעת מחיר או התחייבות למתן שירותי לייזר לגברים באזור אופקים או כל שירות אחר.

אם כבר לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור אופקים, למה לא לעשות את זה כמה שיותר קרוב לבית? מצא כמה אופציות, והשתמש במפה שלנו כדי להחליט איפה הכי כדאי לך לעשות את הטיפולים שלך.

קישור למפה: אופקים – הסרת שיער בלייזר לגברים