הסרת שיער בלייזר כמה טיפולים צריך כדי להגיע לתוצאות?

הסרת שיער בלייזר כמה טיפולים צריך כדי להגיע לתוצאות הנדרשות?

כמה פעמים שמעתם המלצות על הסרת שיער בלייזר אבל לא היה ברור כמה טיפולים תצטרכו וכמה זמן ייקח להיפטר מכל השיערות הבלתי רצויות? נשמח לעזור לכם לעשות סדר ולענות על השאלה. הסרת שיער בלייזר כמה טיפולים צריך?

איך מחשבים כמה טיפולי הסרת שיער בלייזר צריך?

הכללים לחישוב התשובה לשאלה על הסרת שיער בלייזר כמה טיפולים צריך מצריכים חישוב מורכב, שיש להשאיר בידי המומחים. לדוגמא: כמה שהשיער עבה יותר ככה הטיפול יעיל יותר, אך כמה שהשיער צפוץ יותר כך יידרשו יותר טיפולים. מכיוון שבדרך כלל שיער עבה יותר הוא גם צפוף יותר, לא ברור כמה טיפולים יידרשו. השאירו את החישובים בידי המומחים, אך הקפידו להשתמש בשירותיהם של מכונים מומחים ומופקחים על ידי משרד הבריאות, שיש להם ניסיון של כמה וכמה שנים ומטופלים, כמות הטיפולים שתצטרכו היא גם נובעת ישירות מהתוצאה הנדרשת, אם אתם רוצים לדלל שיער תצטרכו פחות טיפולים מאשר הייתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר לטווח ארוך.

הורמונים משפיעים על כמות הטיפולים.

באזורים בהם ישנה השפעה הורמונלית כמו פנים, פטמות, כתפיים וצוואר, הטיפולים יהיו יעילים פחות. כמו כן לא מומלץ לבצע טיפולי הסרת שיער לפני סיום השינויים ההורמונליים בגוף בזמן גיל ההתבגרות את בזמן הריון, שכן אין לדעת מה תהיינה ההשלכות, כמה שיערות יצמחו לאחר הטיפול, ולכמה טיפולים נוספים תזדקקו לאחר ההתייצבות ההורמונלית.

כמה טיפולים אני צריך

כאשר אנחנו ניגשים לקבלת טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה טיפולים נדרשים לנו כדי להגיע לתוצאות המקסימליות? אם ננסה לסכם, ונבדוק כמה טיפולים צריכים בעלי שיער בהיר וכמה בעלי שיער כהה, נראה כי הם יזדקקו למספר דומה של טיפולים, מסיבות שונות. כמה? קרוב ל-12 טיפולים. הסרת שיער לנשים באזורים ההורמונליים שהזכרנו מצריך מספר טיפולים מקסימלי גם הוא, וככל שהגיל יורד מתחת ל– 18 ועולה מעל 50 נדרשים גם כן יותר טיפולים. כמה? 10-12. כאשר מדובר באזור הבטן והרגליים, גברים יידרשו לכמות טיפולים גדולה יותר. כמה? 10-15.  לשמחתנו לא משלמים על הסרת שיער בלייזר פר טיפול, אך מכון המבטיח כמה טיפולים שתרצו עד לשביעות רצונכם, כנראה יודע מראש שכמה טיפולים שלא תעשו, התוצאות לא יהיו מספיק טובות.

הסרת שיער בלייזר כמות טיפולים ממוצעת לפי חלקי גוף

המספר ההמוצע של הטיפולים הנדרשים הוא 8-12 טיפולים, אך עבור מי שרוצה לדעת ביתר דיוק כמה טיפולים יצטרך, להלן הנתונים ההמוצעים לכמה טיפולים פר איבר. יש לקחת בחשבון שכמה שהשיער יותר עבה ויותר כהה הטיפולים יעילים יותר, ואילו כמה שהשיער יותר מרובה, נדרשים יותר טיפולים.

  • כמה טיפולים לרגל שלמה: 8-12
  • כמה טיפולים למפשעות: 6-8
  • כמה טיפולים לבית שחי: 3-5
  • כמה טיפולים לשפם נשי: 10-12
  • כמה טיפולים לחזה, כתפיים וגב גבריים: 10-12