הסרת שיער בלייזר ירושלים קניון מלחה

גרים בירושלים ולא יודעים איפה לעשות טיפולי לייזר? את קניון מלחה כבר הכרתם?
אם חשבתם שהדבר היחיד שיש לקניונים להציע לכם הוא חנויות בגדים ומסעדות מזון מהיר, אתם לא מעודכנים. 

היום אתם יכולים פחות או יותר לגור בקניון מלחה שבירושלים – כל מה שתצטרכו נמצא כאן, וזה כולל גם מכוני הסרת שיער בלייזר. היום נדבר על היתרונות והחסרונות של טיפולי הלייזר בקניון מלחה ירושלים.

מה כדאי לדעת לפני שמתחילים טיפולי לייזר 

אם עוד לא החלטת מה הדרך הכי נכונה להסיר את השיער שלך, חשוב ללמוד כמה שיותר על השיטות השונות כדי לבצע את ההחלטה הזו בצורה מושכלת ואחראית.

בשביל שתוכלו לדעת אם לייזר זו השיטה שלכם, הנה כמה יתרונות וחסרונות של טיפולי הסרת שיער בלייזר במכוני הסרת השיער של ירושלים הנמצאים בקניון מלחה שכדאי שתכירו לפני שאתם מבצעים את הבחירה החשובה הזו.

יתרון #1 – יעילות גבוהה לטווח ארוך

לא משנה אם בחרתם במכון הסרת שיער בלייזר בקניון מלחה ירושלים של חברה ענקית או במכון פרטי, כל עוד המכון משתמש במכונת הסרת שיער מקצועית ומעסיק מטפלים בעלי הסמכה מתאימה – העור ישאר נטול שיער לאורך זמן.

למרות שיש כאלו שיאמרו אחרת,  להסרת השיער בלייזר יש נתוני הצלחה גבוהים מאוד והיא נחשבת לאחת מהשיטות היעילות ביותר להסרת שיער לטווח ארוך.

הסרת השיער בלייזר מאפשרת עור שנשאר חלק להרבה יותר זמן מאשר גילוח או שעווה – וזו פריצת דרך טכנולוגית ששינתה לחלוטין את תחום הסרת השיער.

יתרון #2 – פחות מקום לטעויות

אם שעווה זו השיטה שבה אתם משתמשים, תצטרכו לחכות שהשיער יגדל קצת כדי שיהיה אפשר להסיר אותו, ואם גילוח זו השיטה המועדפת עליכם, תצטרכו לשים לב שאתם לא מפספסים אף נקודה ולגלח את הרגל בכל כמה ימים. 

אבל אחרי שתבצעו טיפולי לייזר בקניון מלחה ירושלים – לא תצטרכו לדאוג מהדברים האלו יותר.
בלייזר, נדיר שבחלקי גוף מסויימים השיער גדל ובחלקים אחרים לא, ובנוסף לכך, שיטת הטיפול המתקדמת מבטיחה עור חלק, בלי זיפים ובלי צורך לתת לשיער לגדול בשביל לבצע את ההסרה.

חיסרון #1 – לא עובד עם עור שחום

למרות שהלייזר היא עדיין השיטה הכי פופולארית והכי נגישה בקניון מלחה בירושלים, השיטה לא אפקטיבית במיוחד עם מטופלים ומטופלות שגוון עורם שחום.

אז אם העור שלכם לא ממש לבן, לא בטוח שטיפולי הלייזר יספקו את התוצאה הרצויה. התייעצו עם מומחה להסרת שיער, ויכול להיות שתגלו שדווקא הסרת השיער בטכנולוגיית ה – SHR היא פתרון נכון יותר עבורכם.

חיסרון #2 – לא זול

לא כל אחד ואחת יכולים לבצע טיפולי לייזר בכל נקודת זמן. תוכנית של טיפולי לייזר בקניון מלחה יכולה לעלות כמה אלפי שקלים, וזה לא סכום שיש לכולנו בבנק ובמיוחד למתגוררים בעיר ירושלים.

למרות זאת, רוב האנשים לא יודע שיש אפשרות לבצע הסרת שיער בלייזר בסבסוד קופת החולים. זו אופציה שקיימת ברוב קופות החולים ועם רוב סוגי הביטוחים, ואם אתם לא עושים את זה – כנראה שאתם מפספסים הטבה שווה, ממש שווה.

הכותבים באתר אינם רופאים וחשוב להיוועץ עם רופא לפני שמתחילים כל טיפול הסרת שיער.