הסרת שיער בלייזר זקן

גילוח אזור הזקן הוא כנראה שגרת היומיום השנואה ביותר עבור גברים! הסרת שיער זקן בלייזר הוא פתרון אידאלי עבורכם.

הסרת שיער בלייזר זקןזה חיוני להתגלח מידי יום כי הנוכחות מטופחת חשובה מאוד במקום העבודה, כמו גם מבחינה חברתית. אף אחד לא אוהב לקום מוקדם כדי להתגלח וכבר בסוף היו ואתם רואים את הזיפים חוזרים וכבר חושבים על גילוח הזקן  מחר בבוקר. התשובה האידיאלית היא להסיר זקן בלייזר! כול מכוני הסרת האסתטיקה הגדולים מתמחה בהסרת זקן בלייזר וכמובן גם שפם, שהוא אחד מההליכים המבוקשים.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור הזקן  והשפם היא הנפוצה ביותר אצל גברים מבקשים להסיר שיער בפנים . לא רק שהתוצאות יעילות  מאוד, תהליך זה הוא גם זול ונטול כאבים יחסית, כמו גם, והתוצאות הן מאוד ארוכות טווח אד לצמיתות. זה לא מפתיע, כי הסרת שיער הפנים לגברים הופכת לפופולרית כל כך במהירות.

האם כל שיער הזקן מוסר לאחר טיפולי הלייזר?

כל מטופל הוא אינדיבידואל. יש גברים שרוצים להשאיר זקן צרפתי, או אולי רק שפם, בעוד שאחרים מעדיפים להסיר את כל הזקן והשפם מהפנים ולהישאר חלקים. כשאתה מגיע להתייעצות במכון להסרת שיער בלייזר, היועץ יבחן את צבע השיער וסוג עור, ישאל בדיוק איזה אזורי זקן או שפם אתר רוצה להסיר ויסביר את אפשרויות הטיפול שלך ככה אפשר יהיה להתאים את תכנית הטיפול באופן אישי.

האם כל אחד יכול להסיר זקן בלייזר?

מועמדים אידיאליים להסרת זקן לייזר הם אותם הגברים בעלי שיער הפנים שחור או חום. הסיבה לכך היא שימוש באור לייזר כדי להרוס את זקיק שיער שורשים נספג בקלות על ידי פיגמנטציה בצבע כהה. אם אתה גבר שיש לו שיער בלונדיני טבעי או בהיר, ייתכן שעדיין יהיה מועמד טוב להסרת שיער בלייזר, אם שיער הפנים צומח בחושך, כמו שקורה לעתים קרובות.

כמה זמן עורך הטיפול הסרת שיער זקן בלייזר ?

הסרת שיער בלייזר היא הרבה יותר מהירה מאשר שיטות אחרות להסרת שיער. בממוצע, טיפול בכל שטח הזקן יהיה ככל הנראה בין שלושים לששים דקות.

האם הסרת שיער בלייזר בזקן  כואבת?

באזור הפנים הסרת שיער בלייזר כואב יחסית אבל במכוני הסרת שיער בלייזר מורחים משחת אלחוש לפני הטיפול ככה שלא תרגישו

כמה עולה שיער בלייזר באזור הזקן?

העלות של הסרת שיער בלייזר באזור הפנים בלייזר היא זולה באופן מפתיע, במיוחד בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער. למרות שמחירים שמשתנים בהתאם לכמות והמרקם של השיער.

 

סרטון הממחיש הסרת שיער זקן בלייזר