הסרת שיער בלייזר האם זה עובד

כולן מספרות לי שהן מתלבטות אם ללכת לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר, מהסיבה הפשוטה שהן חוששות שהטיפולים לא יהיו יעילים עבורן.

אז אחרי סדרת טיפולי לייזר מקיפה שעלתה לי לא מעט, החלטתי לספר לכן את החוויה האישית שלי ואולי לעזור לכן לעשות את הבחירה שלכן בצורה קצת יותר טובה.

הסרת שיער בלייזר

למה בחרתי דווקא בלייזר

אם אתן מתעניינות בהסרת שיער בלייזר, כנראה שאתן במצב דומה לשלי – השיער שלכן גדל במקומות לא רצויים, שעווה בשבילכן זה כאב שאתן מעדיפות להימנע ממנו והגילוח שגוזל לכן זמן ודורש תחזוק יום יומי עושה לכן את המוות.

אז אנחנו יודעות שאנחנו רוצות להסיר את השיער שלנו לטווח ארוך, כדי לא להמשיך להסיר אותו שוב ושוב רק כדי שהוא יגדל לנו שוב שבועיים אחר כך במקרה הטוב ויומיים אחר כך במקרה הרע – השאלה באיזה טיפול נבחר.

אני אישית בחרתי בלייזר ולא בשיטת ה – SHR, למשל, בגלל שאני יודעת שטיפולי הלייזר הם פופולריים מאוד ושהמכונים כבר מנוסים בשיטה זו.

בנוסף, העור שלי כהה במיוחד, שזה כנראה היתרון הגדול ביותר שיש לטיפולי הסרת שיער בטכנולוגיית SHR על פני הסרת שיער בלייזר.

התחלתי ברגליים, סיימתי עם טיפולים לכל הגוף

הידיים שלי לא שעירות במיוחד, והבעיה העיקרית שלי הייתה הרגליים. הרגשתי שאני לא יכולה יותר לגלח את הרגליים והכאבים שכרוכים בטיפולי שעווה הם אחד הדברים שאני הכי מתעבת בעולם.

את הרומן שלי עם הלייזר התחלתי עם טיפולי הסרת שיער בלייזר ברגליים. בחרתי בסדרת טיפולים בסיסית יחסית ויצאתי לדרך.

בטיפולים הראשונים, ההשפעה הייתה יחסית זניחה – אבל עם הזמן ראיתי את העור הופך חלק יותר, ובסופו של דבר השערות הפסיקו לצמוח.

בערך באמצע הטיפולים, כשראיתי את ההשפעות של טיפולי הלייזר על הרגליים שלי, החלטתי לעבור לטיפולים בכל הגוף.

הטיפולים לא כאבו במיוחד, הייתה הרגשה של צריבה מדי פעם, אבל לא משהו שגרם לי לרצות להפסיק את הטיפול או לא לחזור לטיפולים נוספים.

הבנתי שהעור שלי מגיב טוב ללייזר ושאני לא חווה תופעות לוואי, אז החלטתי להרחיב את התוכנית שלי ולהתחיל טיפולי הסרת שיער בלייזר לכל הגוף.

חצי שנה אחרי, כן העור שלי חלק לחלוטין ומלבד טיפולי תחזוק תקופתיים שמונעים גם מהשערות הסוררות הבודדות שכן צומחות להספיק לצמוח – אני לא מתעסקת בשיער הגוף שלי כמעט אף פעם.

איך תבחרו נכון

יש שלושה דברים שאני ממליצה לעשות לפני שמתחילים תוכנית הסרת שיער בלייזר:

  1. לבדוק איך העור מגיב לפני שמתחילים – לי היה מזל, ואין לי תופעות לוואי, אבל אני ממליצה לבקש לעשות ניסיון על חלק עור קטן ומוסתר.

  1. להתייעץ עם רופא עור – זה סופר חשוב והרבה לא עושות את זה. לכו לרופא מומחה כדי לקבל חוות דעת מקצועית כדי שהעור שלכן לא יפגע מהטיפול.

  2. להשוות מחירים – אל תחתמו חוזה לפני שאתן יודעות מה המחירים המקובלים בשוק. בדקו מחירון של הסרת שיער בלייזר כדי שתוכלו לדעת אם מציעים לכן מחיר סביר והוגן.

לסיכום הסרת שיער בלייזר זה דבר שעובד עבור רוב המטופלים והמטופלות. השיער נשאר חלק לאורך זמן וזה פתרון מעולה לכל מי שלא מוכנה להתפשר על פחות מעור חלק לחלוטין.

המידע הנכתב בכתבה אינו נכתב על ידי גורמים מקצועיים, ויש להיוועץ ברופא עור מומחה לפני שמתחילים כל סוג טיפול הסרת שיער.