הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית, מאוחדת מכבי ולאומית – סיקור

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים

כללית, מאוחדת, מכבי, ולאומית מבצעות טיפולי הסרת שיער בלייזר דרך זרועות האסתטיקה שלהן, יש לעקוב ולהתעדכן גם על שיתופי פעולה עם מכוני אסתטיקה השונים.

אם אתם רוצים להסיר שיער בלייזר וברשותכם חברות בקופת חולים אז הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים (במקרים מסויימים).

לרוב קופות החולים בישראל יש הסדרים עם מכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים והמובילים או פשוט יש הנחות לחברי קופות החולים במכונים המובילים, כל שעליכם לעשות זה: מלאו הפרטים בתיבה האדומה וכשנציגי המכונים יחזרו אליכם תשאלו אותם אם יש הסדר, הנחות, שיתופי פעולה עם קופת החולים שאתם חברים בה, ככה תוכלו להוזיל את מחירי הסרת שיער.

קיצורי דרך לקפיצה לפי סיקור:

הערה להמשך הכתבה:

נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד ואין לה קשר לקופות החולים או למכוני הסרת שיער בלייזר, אנחנו פה רוצים להביא לכם מידע לרווחת הציבור, שיכול להזיל את עלויות הטיפולים והוא נכון ליום כתיבת הכתבה, יש להתעדכן מול מכוני הסרת שיער בלייזר על שיתופי הפעולה האפשרים וכמו כן כל ההחזרים הכספיים הצפויים, מומלץ בחום למלא פרטים בתיבה האדומה ליצירת קשר ללא עלות עם אחד או יותר ממכוני הסרת שיער בלייזר שלרוב יש איתם שיתופי פעולה עם קופות החולים להוזלת הטיפולים.

טיפולי לייזר דרך קופת חולים - המחשה
תמונה להמחשת הטיפולים

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית

לקופת חולים כללית יש את זרוע האסתטיקה של קופת החולים, ניתן לברר במוקד של קופת החולים על פרטים נוספים.

לחברי קופת חולים כללית הנושאים בידיהם כרטיסי מושלם פלטינום יתכן זכאים להנחות במכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים בישראל, לדוגמא לחלק מהרשתות יש הסכמים עם קופת חולים כללית המקנים הנחות גדולות מאוד לחברי הקופה והוזלת מחירים בטיפולי אסתטיקה שונים.

לידע כללי הסרת שיער בלייזר דרך כללית פלטינום מחירים שונים מאשר אתם חברים בקופת חולים אחרת, ואת ההסדר המדויק עם קופת החולים יש לשאול ברשתות שבהסדר, הסרת שיער כללית בשיתוף מכונים מובילים משתלמת.

  • כמובן חברי קופת חולים כללית יכולים לבצע את הטיפולים דרך כללית אסתטיקה, יש להתעדכן מול קופת החולים ומול המכונים לקבלת גובה ההנחה או ההחזר העדכני וכמו כן שיתופי הפעולה יכולים להשתנות.

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מכבי

טיפולים דרך מכבי מקנה הנחות לחברי "מכבי שלי" בחלק מהרשתות המובילות, הנחות ולעיתים החזרים כספים – כמובן שנתון זה יכול להשתנות, כמו גודל ההנחה ושיתופי הפעולה, אם אתם חברים במכבי כל שעליכם לעשות הוא לצור קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר ולשאול אותם אם יש להם שיתוף פעולה עם קופת חולים מכבי.

  • כמובן יש לבדוק אם לקופת חולים מכבי יש טיפול אסתטיקה במסגרת קופת החולים עצמה – זאת יש לברר באחד ממוקדי הקופה.

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים לאומית

גם לחברי קופת חולים לאומית יש הסדרת עם חלק מהמרפאות המובילות וכמו כן עם מרפאות אחרות המתמחות בהסרת שיער בלייזר, כדי להתעדכן בהסדר גם כאן עליכם ליצור קשר אם המרפאות המובילות בתחום הסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בלייזר דרך לאומית מעניקה הנחות במכונים מסוימים על מנת לדעת באיזה מכונים בדיוק, צרו קשר עם הקופה ובררו על שיתופי הפעולה, חשוב לציין שאם מכון מסוים אינו משתף פעולה עם לאומית זה לא אומר לגבי המכון האחר.

  • כמובן הנתונים יכולים להשתנות – יש לפנות ללאומית לקבלת מידע עדכני.

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מאוחדת

יש לבדוק אם לזרוע האסתטיקה של מאוחדת קיימים טיפולי אסתטיקה הקשורים להסרת שיער בלייזר – יש לבצע זאת מול מוקדי הקופה.

בעלי חברות במאוחדת או "מאוחדת שיא" יכולים ליהנות בהנחה משמעותית בטיפולי הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער בלייזר דרך מאוחדת יכולה להוזיל עלויות, יש לבצע השוואת מחירים על הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים לעומת הסרת שיער ללא השתתפות הקופה.

יכול להיות שהמבצעים שמכוני הסרת שיער בלייזר נותנים הם יותר זולים מהמחירים שתקבלו בהסדר עם קופות החולים, לכן חברי קופת חולים מאוחדת, לאומית, מכבי וקופת חולים כללית צרכים לבצע סקר שוק מקיף שיכול להוזיל להם את עלויות ומחירי הסרת שיער בלייזר.

לגבי מאוחדת, בסקר שוק האחרון שבצענו מצאנו שלא לכל המכונים הגדולים יש שיתופי פעולה מאוחדת, אך יש כאלה שכן, ההסדר יכול להשתנות ממכון למכון וכמו כן גובה ההחזר הכספי או ההנחה.

הערה חשובה:

  • שיתופי הפעולה בין מכוני הסרת שיער בלייזר לקופות החולים השונות יכולים להשתנות, כתבה זו היא סקירה, יש לברר נתונים עדכניים מול נציגי המכונים ע"י השארת הפרטים בתיבה.
  • מידע זה ניתן לרווחת הציבור כדי שיוכל להוזיל עלויות בטיפולי הסרת שיער בלייזר.

דוגמא לניהול שיחה מול נציג מכון להסרת שיער בלייזר לבירור שיתופי הפעולה עם קופת החולים:

בדוגמא הבא נראה לכם כיצד ניתן להוזיל את העלויות, נניח ואתם חברים בקופת חולים מאוחדת וממלאים את הפרטים בתיבה האדומה, לאחר יצירת קשר של הנציג ממכון להסרת שיער בלייזר, תשאלו אותו האם יש למכון שלו הסדר עם קופת חולים מאוחדת, כי אתם חברים בקופה והבנתם שיכול להיות שיתוף פעולה אפשרי המקנה הנחה לחברים.

במידה ויש, שאלו, מה גובה ההנחה, מה הם ההחזרים, מה הם מתנאים לקבלת ההטבה ועוד שאלות מהסוג הזה, סביר להניח שהנציג ירצה לתאם אתכם פגישה למסירת פרטים נוספים ובדיקת כשרות לטיפולים, אבל במידה ולא מגיעה לכם הנחה כי אתם צריכים לבצע איזשהיא חברות מורחבת בקופת החולים, תשקלו כי לפעמים זה באמת שווה וגובה ההחזרים הוא כזה גבוה שכדאי להגדיל את הכיסוי הביטוחי והרחבת החברות בקופה.

הדוגמא זו של קופת חולים מאוחדת והיא ולהמחשה בלבד אך נכונה גם לקופת חולים כללית, מכבי ולאומית, במידה ולמכון ספציפי אין שיתוף פעולה עיברו למכון הבא או יותר בקלות, צרו קשר עם קופת החולים ותשאלו האם יש הסדרים לטיפולי הסרת שיער בלייזר וכמובן מי הם המכונים שמספקים את השירות – ככה הרבה יותר קל.

כמובן יכולים להתווסף שירותים נוספים כמו הסרת שיער בשעווה או אפילציה דרך קופות החולים, לכן צריך להתעדכן מול הקופות

אומדן מחירי הסרת שיער בלייזר להמחשה ולפי אחוזי הנחה:

הערות חשובות:

  • בלי שום קשר להנחות ושיתופי הפעולה של קופות החולים עם מכוני הסרת שיער בלייזר, פה למטה תוכלו לראות את אומדן מחירי הסרת שיער בלייזר לפי אזורים שונים ולפי אחוזי הנחה, ככה תוכלו לקבל סדרי גודל על עלות הטיפולים, טבלה זו היא להמחשה בלבד ואינה מייצגת.
  • המחירים המחירים בשקלים.
  • בחלק מהמכונים ניתן לבצע גם דילול שיער מה שמפחית את עלות הטיפולים.
  • מספר הממוצע של הטיפולים נע בין 10-12 טיפולים (יש מכונים שלא מגבילים את מספר הטיפולים).
  • ט.ל.ח
אזור אומדן מחיר ללא הנחה אומדן מחיר לאחר 50% הנחה
פס בטן 867 419
קו בקיני 1,178 650
עורף 710 371
רגליים 4,242 2,079
רגל – ברך ומעלה 2,160 1,073
ישבן 1,801 906
כתפיים 2,700 1,338
מפשעות 1,258 628
סנטר 739 362
שפם 731 337
רגל – ברך ומטה 2,265 1,128
ידיים 1/3 עליון 1,672 791
פאות 700 371
אוזניים מלאות 871 418
גבות 911 462
בטן עליונה 1,561 716
זקן 1,267 638
גב מלא 3,242 1,582
גב תחתון 1,333 665
גב עליון 1,484 702
ידיים מלאות 2,314 1,181
ידיים 2/3 תחתון 1,835 923
בטן מלאה 2,450 1,208
בטן תחתונה 1,554 728
גוף מלא 15,436 7,366
צוואר 715 381

חיסכון להסרת שיער בלייזר

אחת האפשרויות היותר טובות בשביל אזרחי ישראל הקיימות בתוך שירותי הבריאות שניתנים על ידי מדינת ישראל הוא קבלת טיפול רפואי מקופות החולים הציבוריות.

אפשרות שכזאת היא אפשרות שכל אחד מכם יכול לקבל אך מצד שני כל קופה וקופה מעניקה שירות ייחודי משלה, במחיר מיוחד שיכול להשתנות מעת לעת.

קופות החולים הבינו את הפוטנציאל הכספי הגלום בשוק הסרות השיער בלייזר והבינו שלקוחות שונים יבקשו לקבל מחירים שונים שיתאימו ליכולות הכספיות שלהם.

קופות החולים מהיותן שירותי בריאות שניתנים לכל אזרח ואזרח יכולות לתת הנחות והטבות בעת רכישת טיפול להסרת שיער בלייזר.

דבר זה יכול להתקיים מכיוון שהתשלום לקופת חולים הוא חודשים ונעשה לאורך זמן ולפעמים לאורך שנים עוד מגיל ילדות.

כך קופות החולים יכולות לתת מחיר מסובסד יותר לטיפול להסרת שיער בלייזר.

בנוסף כל לקוח נמצא במסגרת טיפולים שונה בקופת החולים שלו ובמסגרת טיפולים אלו ניתן למצוא את האפשרות לקבלת מחיר נוח יותר על הסרת שיער בלייזר.

מכיוון שכל אחד מכם חבר בקופת חולים ציבורית כזאת או אחרת, אתם יכולים לבדוק כעת על ההנחות שמגיעות לכם על טיפול להסרת שיער בלייזר.

מאמר זה יכיל מידע על הדרכים השונות לקבלת מחירים נוחים יותר בתחום זה.

קופת החולים כתו איכות

כיום שוק הסרת השיער בלייזר הפך למגוון וגדול, ניתן למצוא עסקים רבים שנותנים שירות שכזה כאשר כול מקום נותן שירות משלו.

כך מכונים איכותיים יתנו לכם יחס אישי וחם, ישתמשו במכשור מתקדם וכול אלו במחירים נוחים.

לעומת זאת מכונים בעיתיים יותר יגישו לכם טיפול ארוך ולא יעיל במחירים שאינם מצדיקים את התוצאות שקיבלתם.

כיצד בכלל תוכלו לדעת האם המכון להסרת שיער בלייזר שבחרתם הוא אכן איכותי? התשובה לכך נמצאת אצל קופת החולים.

המכונים אשר ניתן לגשת אליהם דרך קופת החולים נחשבים למכונים איכותיים יותר.

חשבו בעצמכם, המדינה לא תמליץ על מכונים שהם אינם טובים.

בכל זאת, אנחנו מדברים על קופות חולים ממשלתיות שהשירותים שלהן ממומנים על ידי הכספים שלכם.

סביר להניח שקופות חולים שכאלו לא יתנו לכם להגיע אל מכונים בעלי איכות נמוכה.

אפשר לקשור את החיסכון להסרת שיער בלייזר לנושא איכות המכון על ידי הבנה פשוטה כי טיפול אצל המכון הנכון יתקיים לאורך פרק זמן קצר יותר ובנוסף לא תצטרכו לחזור בכדי לקבל שירות נוסף שיכסה על הפגמים בשירות שהוא אינו מוכר על ידי קופות החולים.

בנוסף שירות שכזה המגובה על ידי הנחה דרך קופות החולים עדיין נשאר שירות איכותי.

מרגע בו קופות החולים מכירות במכון מסוים, מקום זה יבקש לשמור על המחיר ועל איכות השירות בכדי לא להגיע למצב בו הלקוחות קיבלו מידע מוטעה.

דרכים שונות לקבלת שירות להסרת שיער בלייזר דרך קופות החולים

קופות החולים הגיעו למסקנה שהן יכולות להרוויח כסף לא רק על ידי שליחת הלקוחות אל מכונים חיצוניים כאשר ניתן לקבל אצלם מחיר מופחת דרך הקופה, אלא שבנוסף יכולות קופות החולים ליצור שירותים להסרת שיער בלייזר הניתנים דרך קופת החולים עצמה.

ישנן קופות חולים שאף הטיבו ליצור מכונים להסרת שיער בלייזר משלהם שיכולים להתחרות בשאר החברות הקיימות כיום בשוק.

למרות היות עסקים שכאלו, מכונים אשר מבקשים לקבל הכנסות כספיות גדולות יותר על מנת להגדיל רווחים, יש להבין כי מדובר בחברה שקשורה באופן ישיר אל קופת החולים ולפיכך המחיר שניתן דרכה צמוד לחוק ממשלתי מסוים.

בזמן שחברות אחרות פועלות בצורה עצמאית ואף מצליחות להתחרות בצורה נאותה, עסק המתקיים על בסיס קופת החולים, מייצר טיפולים במחירים נוחים מתוך ערך בסיסי ולא מתוך רצון לקנות את אמונם של יותר לקוחות.

בנוסף חברות שכאלו מכילות בעלי מקצוע עם הכשרה מיוחדת.

גם דבר זה קורה בגלל הקשר הישיר של מכונים אלו אל קופות החולים.

כמו שהשירות והמחירים צריכים להתקיים ברמה ובצורה מסוימת כך גם בעלי המקצוע צריכים להיות מין הרמה הגבוהה ביותר.

לבסוף , גופי האסתטיקה של קופות החולים נותנים הנחות משמעותיות לחברי הקופה.

ישנם אנשים שאינם חברים אצל קופת החולים שיבקשו לקבל שירותים להסרת שיער בלייזר דרך המכון של הקופה אך הם יקבלו מחירים כמו כל אדם מין השורה.

לעומת זאת, חברי קופת החולים ישמחו לדעת כי הם יכולים לבחור מחיר נוח שיתאים על פי הצרכים האישיים שלהם.

הסרת שיער בלייזר דרך קופת החולים כבחירה חכמה

חשבו על אפשרות בה אתם עומדים לבחור במוצר רפואי שאין עליו אף המלצה של רופא מסוים.

היכולת היחידה שלכם לדעת אם מוצר זה עובד היא על ידי ניסיון לבדוק עם חברים או בני משפחה שקיבלו את מוצר זה ואף חוו תוצאות טובות.

בנוסף אם תחוו כאבים או בעיות רפואיות כאלו ואחרות, כיצד תוכלו להתלונן על הדבר, בכל זאת, אתם אלו שבחרתם להשתמש במוצר ללא המלצת רופא – האחריות היא כולה שלכם.

למרות שרוב מכוני הסרת השיער בלייזר כיום, עובדים על פי תקנים מחמירים ביותר ומקבלים לעבודה אך ורק אנשי מקצוע בעלי תעודה שעברו הכשרה מיוחדת, מכונים אלו לרוב נפתחו בצורה עצמאית , כאשר המטרה שעומדת בראש מעייניהם היא לקבל כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות זמן ובנוסף אין גורם רפואי רשמי שמגיע מדי פעם לבדוק את איכות השירותים שניתנים על ידי המכונים.

לעומת זאת, ברגע שקופות החולים מעניקות לכם הנחה או מחיר נוח כזה או אחר במיוחד בשבילכם, הן בעצם מחייבות את עצמן לבצע בדיקה מקיפה על השירותים שניתנים במקום זה.

בנוסף, הרמה שקיימת במכונים שמוכרים על ידי קופת החולים חייבת להיות פשוט גבוה יותר מין הרמה שנמצאת במכונים האחרים.

יש לחשוב על קופת החולים כמין לקוח שנכנס לקניון אשר נמצאים בו מכונים רבים להסרת שיער בלייזר.

קופת החולים יכולה לבחור בצורה עצמאית מי הם המכונים אשר יקבלו הכרה על ידה.

מכונים אלו יצטרכו להראות סטנדרטיים גבוהים על מנת שקופת החולים תבחר בהם. כאשר אתם מגיעים למכון שנבחר על ידי קופת החולים אתם בעצם מגבירים את השליטה שלכם בתור לקוחות.

פרטים נוספים

קופות החולים, כשמן כן הן, הן נוהגות לתת טיפול רפואי לאלו שזקוקים לכך.

מצד שני כל אחד מכם יכול להגיע לסניף קופת החולים הקרוב לביתו אך הוא יכול למצוא את עצמו מגיע למצב בו הוא יכול לבחור בצורה עצמאית את הדרך בה הוא רוצה לקבל טיפול להסרת שיער בלייזר.

בסופו של יום, יש לכם את הזכות והאפשרות להגיע אל קופת החולים ולשמוע על שירותי הקוסמטיקה שהיא מסוגלת להעניק לכם.

שיחת טלפון קצרה או פגישת ייעוץ אצל הרופא לרוב אינה עולה עלות נוספת ונמצאת במכלול השירותים שאתם יכולים לקבל בתור לקוחות מין המניין.

כעת כאשר יש בידיכם את הידע על האפשרויות השונות הקיימות בתחום הסרת השיער בלייזר דרך קופות החולים הציבוריות, השתמשו במידע זה בכדי למצוא את השירות שנוח במיוחד בשבילכם.

עדכון לכתבה נכון ל 29/11/2021

אנחנו אוהבים שקוראי האתר מעודכנים במידע הכי רלוונטי עבורם, לכן חשוב לנו לדגיש כי לאחר חקירה ברשת מצאנו שקופות החולים לא מסבסדות יותר את טיפול הסרת שיער בלייזר,

אנחנו ממליצים בכל זאת לפנות למכוני הסרת שיער ולשאול אותם אם יש עדכון לגבי נושא זה, הינה קישור לכתבת המקור שפרסמה את הנושא.

שאלות ותשובות – לגבי קופת חולים:

האם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בכל קופות החולים?

לחלק מקופות החולים יש זרועות אסתטיקה שבחלק מהן נתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר, אנחנו ממליצים לקרוא את הכתבה ולבחון עוד אפשריות כמו שיתופי פעולה עם מכוני הסרת שיער גדולים שנותנים הנחות לחברי קופת חולים, כמובן יש ליצור קשר עם כל קופה וקופה ולברר את הפרטים העדכניים.

האם מחירי הסרת שיער בלייזר יותר זולים דרך קופת החולים?

יש מקרים שבהם זרועות האסתטיקה של קופות החולים נותנות הנחות כאלה ואחרות לחברי הקופה, כמובן שזה מוזיל את העלויות אך כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירי הסרת שיער בלייזר, היכנסו לדף זה ולמדו איך עושים זאת, כמובן יש לוודא שהמקום בו אתם מטפלים הוא מומלץ ולא תמיד המחיר הזול הוא הפקטור החשוב ביותר.

האם רופאים מבצעים את הטיפולים?

למיטב ידיעתנו צוות רפואי מטפל בכם, כמובן נתון זה יכול להשתנות ויש לשאול כל קופת חולים אם יש עדכונים חדשים לגבי נושא זה, זהו למעשה יתרון מאוד גדול שהקופות מקנות לכם יש מעטפת רפואית רחבה. כמובן יש לעבור הבחנה מקצועית לפני תחילת הטיפולים ולראות אם אתם מתאימים לטיפולי הסרת שיער בלייזר וכמובן יש להישמע להנחיות של לפני הטיפול ואחריו.

אם אני חבר בקופה מסוימת אני יכול לבצע את הטיפולים בקופה אחרת?

צוות האתר חקר ובדק שיש אפשריות כך בחלק מקופות החולים, זרועות האסתטיקה ירצו להרחיב את קהל לקוחותיהם ויתכן ויתנו שירותים גם למטופלים שלא חברים באותה הקופה.

במה שונה הסרת שיער בלייזר מכבי, מאוחדת, כללית ולאומית?

לכל קופת חולים יש את זרוע האסתטיקה שלה, המכשירי הלייזר שאיתו היא עובדת, הדרישות מהמטפלים, אם הם רופאים או טכנאים, מיקומי הסניפים ועוד, כל אלה משפיעים על המחירים, בחלק מהקופות אתה לא חייב להיות חבר בקופה כדי לבצע טיפולים אסתטיים אבל אם אתה כן חבר בקופה – יש מצב טוב שתקבל על זה עוד הנחה, לכן כדאי לברר ולבדוק.

שאלות ותשובות – כלליות לגבי הסרת שיער בלייזר:

מהי הסרת שיער בלייזר ואיך זה עובד?

הסרת שיער בלייזר היא הליך קוסמטי המשתמש בקרן אור מרוכזת כדי למקד את זקיקי השיער ולהרוס את השיער בשורש. הלייזר פולט דופק אור הנספג בפיגמנט שבזקיקי השערה אשר מתחמם והורס את השערה.

האם הסרת שיער בלייזר בטוחה?

הסרת שיער בלייזר היא בדרך כלל בטוחה כאשר מבוצעת על ידי רופא מורשה ומנוסה. עם זאת, ייתכנו כמה סיכונים ותופעות לוואי, כגון גירוי בעור, אדמומיות וצלקות. חשוב לבחור ספק בעל מוניטין ולמלא אחר כל ההנחיות לפני ואחרי הטיפול.

כמה טיפולי הסרת שיער בלייזר אני צריך?

מספר הטיפולים הדרושים משתנה בהתאם לאדם ולאזור המטופל. רוב האנשים דורשים בין 5-10 טיפולים בהפרש של מספר שבועות כדי להשיג תוצאות מיטביות.

האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

הסרת שיער בלייזר עלולה לגרום לאי נוחות מסוימת, אך בדרך כלל היא לא נחשבת כואבת. יש אנשים שמתארים את התחושה כצביטה קלה או גומייה הנצמדת לעור.

כמה זמן לוקח טיפול הסרת שיער בלייזר?

אורך טיפול הסרת שיער בלייזר תלוי באזור המטופל. ניתן לטפל באזורים קטנים כגון השפה העליונה או בית השחי תוך 10-15 דקות בלבד, בעוד שאזורים גדולים יותר כמו הרגליים או הגב עשויים להימשך עד שעה.

למה עלי לצפות לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר?

לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר, אתה עלול לחוות מעט אדמומיות ונפיחות באזור המטופל. כדאי להימנע מחשיפה לשמש ולמרוח קרם הגנה כדי להגן על האזור המטופל. ייתכן שתצטרך גם להימנע מפעילויות מסוימות, כגון שחייה או פעילות גופנית מאומצת, למשך מספר ימים לאחר הטיפול.

מי מועמד טוב להסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר עובדת בצורה הטובה ביותר על אנשים עם שיער כהה ועור בהיר. עם זאת, התקדמות הטכנולוגיה אפשרה לאנשים עם גווני עור כהים יותר לעבור הסרת שיער בלייזר. חשוב להתייעץ עם רופא מורשה כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב להליך.

האם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בכל חלק בגוף?

ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר כמעט בכל חלק בגוף, כולל הפנים, הרגליים, הידיים, בית השחי, הגב ואזור הביקיני.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

עלות הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לאזור המטופל, למספר הטיפולים הנדרשים ולספק. בממוצע, המחירים נעים בין 700-1500 ש"ח לטיפול.

האם הסרת שיער בלייזר לצמיתות?

הסרת שיער בלייזר יכולה לספק הפחתת שיער לאורך זמן, אך היא אינה נחשבת לפתרון קבוע. עם הזמן, חלק מהשיער עשוי לצמוח בחזרה, אבל הוא בדרך כלל דק יותר וצבעו בהיר יותר.

תוכן עיניינים