הסרת שיער בלייזר בקריות, שעווה, אפילציה, IPL, SHR ואינפרא אדום – סיקור

אזור הקריות – קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין וקריית אתא – נחשב לאזור בו ניתן למצוא מכונים רבים להסרת שיער אשר בהם פועלים אנשי מקצוע בתחום הבוחרים את השיטה המתאימה ביותר להסרת שיער.

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט שיטות שונות וקליניקה מקצועית תציע מגוון רחב של שיטות המאפשרות להיפטר מהשיער המיותר.

הסרת שיער מהגוף
הסרת שיער מהגוף

מהי שיטת הסרת שיער באינפרא אדום

שיטת הסרת שיער באינפרא אדום באזור הקריות נחשבת לשיטה ותיקה בתחום. ככל שעובר הזמן ניתן למצוא התקדמות משמעותית במכשור להסרת שיער. כיום באזור הקריות ניתן למצוא מכשור מתאים ומשודרג אשר מוביל לתוצאות איכותיות בקרב מטופלים רבים אשר בחרו בשיטה הנ"ל.  יש לציין כי הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשירים שונים כאשר בקליניקה מקצועית ובה צוות מומחה יקפידו על ביצוע הטיפול באמצעות המכשור המתקדם ביותר.

הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום עובדת באמצעות מכשיר הכולל ידיות מיוחדות המוצמדות לעור כאשר המכשיר יורה קרני אור אל המקום המבוקש להסרת שיער כתוצאה מכך שורש השערה מתחמם והקרן גורמת להמתה של שורש השערה , מה שמביא לנשירת השערה. חשוב להדגיש כי אין מדובר על טיפול אחד בלבד אלא יש להגיע למספר טיפולים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.

מה ההבדל בין הסרת שיער באינפרא אדום לבין לייזר

לשאלה מה ההבדל בין טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום באזור הקריות לבין טיפולי לייזר, היא בשימוש בגל אחד בטיפולי לייזר, בעוד בטיפולי אינפרא אדום עושים שימוש במספר גלים. עוד נציין כי הטיפול באינפרא אדום מתאים לאוכלסייה בעלת עור כהה והכאבים אשר חשים במהלך הטיפול פחותים ,אך יש להגיע למספר גדול יותר של טיפולים.

נדגיש כי משך הטיפולים אינו קבוע אלא משתנה בהתאם למטופלים ומבוסס על פרמטרים שונים כגון האזור ממנו מיועדים להסיר שיער וכן בהתאם לנתונים פיזיולוגיים.

תחום הסרת שיער בלייזר בקריות נפוץ הן בקרב גברים והן בקרב נשים

תחום הסרת שיער בלייזר בקריות וסביבה נולד מתוך הצורך של רבים להשתחרר משיטות שונות להסרת שיער אשר לא מאפשרות ליהנות מביקור בים או דייט רומנטי מתוך מחשבה שיהיה צורך לחשוף אזור מסוים של הגוף.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי הסרת שיער באמצעות לייזר נפוץ בקרב נשים וגברים כאחד.  הטיפול בלייזר מתבצע באמצעות קרן אור המחממת את זקיק השיערה המחובר לפקעת.

הסרת שיער בלייזר מצריך ידע רב

הסרת שיער בלייזר באזור הקריות נחשב להליך מורכב אשר מצריך ידע רב וניסיון במטרה להתאים את הטיפול לגוון העור המתאים על מנת לא לפגוע לצמיתות בהליך ייצור השיער. רגע לפני הליך הורדת שיער באמצעות לייזר, חשוב מאד לוודא כי מדובר באנשי מקצוע בעלי השכלה מתאימה המיומנים בטיפולי הסרת שיער אשר עברו הסמכה.

הסרת שיער בקריות – בחירת הקליניקה המקצועית ביותר

בין אם מדובר בהסרת שיער באמצעות לייזר או באמצעות שעווה, קיימת חשיבות עליונה לבחירתה של הקליניקה המקצועית ביותר, זו אשר בה ניתן לקבל את הטיפול הטוב ביותר בהתאם לשביעות הרצון של קהל הלקוחות. בחירת הקליניקה צריכה להתבסס על מספר פרמטרים כמו מקצועיות, אמינות ואחריות. הסרת שיער באזור הקריות אשר תבוצע על ידי הקליניקה המקצועית ביותר תבטיח את התוצאה הטובה ביותר.

עניין למנוסים בלבד

הסרת שיער בשעווה באזור הקריות זה עניין למנוסים בלבד ולכן יש לבחור בקפידה רבה את הקליניקה בה תבצעו את ההליך. כדאי לבקש המלצות מטעם לקוחות קודמים על מנת לוודא כי הבחירה שלכם היא הבחירה הטובה ביותר.  במסגרת השיחה עם הלקוחות ההמלצה היא לשאול אותם כמה שנות ניסיון יש למומחים בתחום הורדת שיער.

ניתן להסיר שיער מכל האזורים בגוף

הסרת שיער בשעוה נחשבת לשיטה עתיקת יומין כאשר בשנים האחרונות ניתן להסיר שיער ממקומות שונים בגוף. בשנים האחרונות עולה הביקוש הן בקרב נשים והן בקרב גברים. הסרת שיער בשעווה לגברים מאפשרת לציבור הגברים להיפטר מהשיער המיותר ולהרגיש טוב יותר. 

לצורך הטיפול בלקוחות על המטפלים בקליניקה להפגין רגישות ומקצועיות על מנת לשמור על האינטימיות של המטופלים.  קליניקה מקצועית תקפיד לבחור את סוג השעווה האיכותי ביותר הכולל רכיבים טבעיים להרגעת העור ומניעת אדמומיות. היכולת לעבוד במהירות תוך שמירה על רגישות ועדינות של הצוות בקליניקה מהווים פרמטרים חשובים להצלחה.