הסרת שיער בלייזר בסנטר

הסרת שיער בלייזר בסנטר – כל מה שצריך לדעת!

סביר להניח שלא תשמעו נשים מדברות על שיער הסנטר המיותר שלהן בקול רם, אבל רבות סובלות משיער מיותר על הפנים, בנוסף לשיער השפם, שידוע כי נשים רבות מסירות אותו. בעיקר בעלות השיער הכהה סובלות משיער מיותר גם על הסנטר, שהופעתו מתרחשת בעקבות שינויים הורמונליים שונים כמו הריונות ולידה, אך גם בשל שינויים הקשורים לגיל, ועל ירידה בהורמונים נשיים, המשפיעים, בין היתר, גם על השיער בסנטר. מכיוון שעל גילוח הסנטר, כמובן, אין מה לדבר, ומכיוון שהסרת שיער הסנטר באמצעות שעווה או חוט כואבת ובנוסף לכך השערות חוזרות וצומחות, ואף מתרבות, הסרת שיער בלייזר בסנטר היא הפתרון הטוב ביותר לבעיה זו.

הכי יעיל, הכי בטוח – הסרת שיער סנטר בלייזר.

הסרת שיער בסנטר בלייזר היא השיטה הכי בטוחה והכי יעילה. אמנם, יש להסרת שיער בלייזר בסנטר תועפות לוואי קלות העשויות להופיע לאחר הטיפול, כמו אדמומיות ורגישות של עור הסנטר, אך מדובר בתופעות מוכרות וטבעיות, החולפות מעצמן לאחר כמה ימים. מאידך, סדרת טיפולים קצרה, בת 8-12 טיפולי הסרת שיער בלייזר בסנטר, ויותר אין צורך לדאוג שמישהו ישים לב לשיער הסנטר שלך. טיפולי הלייזר הוכחו כבר מזמן כשיטה היעילה והבטוחה ביותר להרחקת שיער, בעל מקום בגוף, ובפרט באזור הפנים והסנטר.

לכמה זמן יעילה הסרת שיער בלייזר בסנטר?

בעבר היו מבטיחים המכונים השונים הסרת שיער בלייזר בסנטר לצמיתות, אך מאחר ובמספר מקרים צמח שיער במקום הטיפול לאחר 4-5 שנים, כבר לא מבטיחים זאת יותר. למרות זאת, מספר המקרים בהם צמח שיער חדש באזור הטיפול הוא מזערי, וגם במקרים אלה מדובר בשיער דק, בהיר ועדין, שכמעט ואינו נראה לעין, וכדאי לדעת שממילא לא מדובר על הסנטר.

למי מתאימה הסרת השיער בלייזר בסנטר ולמי לא

מכשירי הלייזר מהדור הישן התאימו בעיקר לבעלות עור בהיר ושיער כהה, ואף היה מסוכן להסיר איתם שיער מהסנטר והפנים, אך היום קיימים מכשירים חדישים ומתקדמים יותר, המאפשרים גם לנשים בעלות פרופיל שונה של עור ושיער להינות מהסרת שיער בלייזר, על הסנטר ובשאר איברי הגוף. מאידך, ישנה רשימת אנשים שעליהם אסורה הסרת שיער בלייזר וכדאי להיות מודעים אליה. הסרת שיער בלייזר בסנטר, באופן ספציפי, אסורה על מי שסובלת מאקנה או ממחלות עור אחרות, ועל מי שנמצאות בטיפול תרופתי אינטנסיבי.

להיות בצד הבטוח

הסרת שיער בלייזר בסנטר הוכחה, כאמור, כשיטה היעילה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך, בעיקר באזור הפנים. הלייזר הורס את שורש השערה, כך שהזקיקים אינם יכולים להצמיח שיערות נוספות על הסנטר. כדי להיות בטוחות שלא ייגרם לכן נזק ולא ייגרמו לכן כוויות על הסנטר, או תופעות בלתי נעימות אחרות, כדאי תמיד להקפיד לפנות למכונים מורשים, בעלי רישיון משרד הבריאות. כדאי לדעת שאת מכשירי הלייזר רשאים להפעיל רק אנשי מקצוע מוסמכים, וכאשר מדובר באוזרים רגישים כמו הסנטר, כדאי להקפיד על כך כפליים.