הסרת שיער בלייזר במפשעה מחירים – מחיר הסרת שיער במפשעות

מחיר הסרת שיער בלייזר במפשעה משתנים ממטופל למטופל ונקבעים לאחר פגישת ייעוץ במכון להסרת שיער בלייזר, הגורמים המשפיעים על מחירים הם צבעה עור וגוון השיער במפשעה, אך אין להסתפק בהצעת מחיר אחת אלא לבצע השוואת מחירים וסקר שוק.

העלות של הסרת שיער בלייזר במפשעה הידועה גם בשמות אחרים כגון קו ביקיני או ברזילאי תלויה בכמות השיער שיוסר מהאזור. אנחנו יכולים להסיר שיער מכל אזור המפשעה או ממקומות בודדים לכן התמחור הוא קצת שונה מאדם לאדם. מה שמשפיע גם על המחירים הם גוון העור וצבע השיער, לכן הייעוץ חשוב שיהיה עם איש מקצוע רלוונטי ולא אדם ללא הכשרה מתאימה.

הסרת שיער בלייזר במפשעה מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בלייזר במפשעה נעים בין  1000 ל 1600 ₪. מחיר זה אינו מוגבל למספר טיפולי הסרת שיער במפשעות, בדרך כלל לוקח עד 10 טיפולים בממוצע עד שמגיעים לתוצאה רצויה של הסרת שיער במפשעות לצמיתות,  אפשר לבצע גם דילול שיער במפשעות שלו מחירון שונה בדרך כלל מתומחר לפי טיפול בודד וקהל היעד שלו הוא גברים הדורשים לצמצם את כמות השיער במפשעות אך לא להסירו לחלוטין, אם מבצעים טיפולים נוספים פרט למפשעות קיימים מבצעים ונחות במכוני הסרת שיער – ראו גם מחירון הסרת שיער בלייזר לאזורים שונים בגוף.

זמן הסרת שיער בלייזר במפשעות לוקח דקות בודדות והפעילות אינה כואבת, ניתן להשתמש בקרם אלחוש לאנשים רגישים במיוחד, הסרת שיער בלייזר במפשעות בטוחה למרות שהיא קרובה לאיבר המין, אין כל חשש וניתן להתייעץ עם רופא עור אם יש רגישות מסוימת באזור המפשעות.

הלייזר פגוע בזקיק השיערות במפשעות ולאחר מספר טיפולים הנקיק לחלש עד שהוא מושמד לחלוטין, טיפולי תחזוקה נחוצים כדי להשמיד את הזקיקים הבודדים שנשארו. הטיפול אפקטיבי ביותר לבעלי שיער כהה עם גוון עור בהיר כל שילוב אחר גם הוא יכול להיות מטופל בלייזר לכן דרושה פגישת ייעוץ מקצועית.

הסרת שיער במפשעות מחירים

יש אפשרויות להסיר שיער במפשעות לא לייזר אם הסיבות הן כלכליות, כך דעו כי בסופו של דבר ההוצאות על הטיפולים השוטפים יעלו על אלה של הסרת שיער בלייזר והם כמובן לא לצמיתות.

1) שעווה – השיטה הנפוצה ביותר להסרת שיער במפשעה אחרי הלייזר.

2) גילוח שמחיריו הכי זולים – גילוח זול אומנם אך יכו לגרום לחתכים באזור המפשעה.

3) מכשירים חשמליים להסרת שיער במפשעה שמחירים נעים בין 180 שקלים ל 700 שקלים

  • ט.ל.ח – המחירים הם אומדן בלבד