הסרת שיער בלייזר במפשעה – הגיע העידן של הגברים

הסרת שיער בלייזר במפשעה – סוף סוף הגיע העידן של הגברים, אז למה אתם מחכים?

מודל היופי עובר שינויים רבים ונראה כי בשנים מסוימות האופנות צועדות קדימה ולפעמים הולכות אחורה אך במקרה של הסרת שיער לגברים איננו סבורים שנשוב אי פעם לאופנות הקודמות בהן שיערם של הגברים נחשב לדבר גברי ומחוספס.

המראה הגברי החלק או מדולל השיער החל כבר להיכנס לאופנה לפני מספר שנים ולא מעט גברים החלו להסיר שיער באמצעות גילוח, קרמים או שעווה שיכולה להתבצע באופן עצמאי (דבר מסורבל לכל הדעות) או אצל קוסמטיקאית. לכל אחת מהשיטות שציינו יש חסרונות – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הסרת שיער במפשעה – אזור שהצטרף אל האזורים הפופולאריים בהם גברים נוהגים להסיר שיער כמו: אזור הצווארון, הגב והעורף.

למה לגברים להסיר שיער במפשעה מדוע השיטות הישנות אינן מומלצות?

שיער במפשעה הוא איננו דבר אסתטי ונשים רבות יודו שהן מעדיפות גברים שחלקים באזור זה – שיער במפשעה אינו נעים למגע וגורם לגבר לתחושה לא נעימה לאחר לבישת בגדים – גברים שהתרגלו לנוכחותו של השיער אולי לא מבחינים בתחושת חוסר הנוחות או לאחר שהם מסירים את השיער הם מרגישים בהבדל. מעבר לזאת, אזור המפשעה אינו מאוורר כך שהוא עשוי להזיע ולהריח לא טוב – במילים אחרות: הסרת שיער במפשעה תסייע לכל הצדדים – גם לגברים וגם לבנות זוגם.

כפי שהזכרנו קודם – לא כדאי להסיר שיער במפשעה באמצעות שעווה, קרמים וגילוח. כמו כן, לא מומלץ להסיר את השיער באמצעות פינצטה או מכונה ביתית להסרת שיער – שיטות אלו עלולות לפגוע בזקיק השיער ולא כפי שאנו רוצים שהן יפגעו. מכיוון שהמפשעה קרובה לפי הטבעת עלולות השיטות לגרום להצטברות חיידקים. נוסף על כך, התלישה שמתבצעת באמצעות חלק מהשיטות יכולה לגרום לשערות חודרניות. צרה נוספת קשורה בנטייה של השיער לקרזול – תלישת שיער או גילוח שיער במפשעה חותכים אותה וגורמים לזקיקיה להסתלסל ולפרוץ את השערות ומשום שהשיער מורכב מקרטין – חלבון שמערכת החיסון לא מכירה עלולה להיווצר דלקת.

אז מה עושים? לא מסירים שיער?

ממש לא, בהחלט מסירים שיער אך פשוט לא בוחרים בשיטות הישנות. לגברים שמעוניינים לבצע הסרת שיער באזור במפשעה מומלץ להגיע אל מכון מקצועי שמבצע בין היתר הסרת שיער בלייזר במפשעה לגברים. הסרת שיער בלייזר במפשעה לגבר תגרום להשמדת זקיקי השיער ותמנע מצב של שערות חודרניות.

הסרת שיער באמצעות לייזר דורשת כ- 10 טיפולים בממוצע ויכולה להסיר עד כ- 90% מהשיער כאשר השיער שנותר הופך להיות דליל יותר. הסרת שיער בלייזר מתאימה בעיקר לבעלי עור בהיר וגוון שיער כהה. מחיר טיפול ממוצע של הסרת שיער במפשעה ובפי הטבעת עומד על כ- 400 ₪ בממוצע אך מומלץ להשוות מחירים ולבדוק את האפשרויות השונות.

תגידו, הטיפול כואב?

אחת החרדות הגדולות שעולות כאשר חושבים על הסרת שיער נוגעת לכאב ובנוגע לרמת הכאב ידוע שגברים רבים מתקשים לעמוד בכאב, ואכן טיפול הסרת שיער בלייזר במפשעה כואב אך בדרגות שונות שתלויות בסף הכאב של המטופל אך באמצעות מכשיר לייזר שמגיע עם זרוע קירור ומריחת משחה מאלחשת כמו "אמלה" יהיה ניתן להפחית את רמת הכאב בצורה ניכרת. יש למרוח את משחת האלחוש כשעה לפני הטיפול, ההשפעה שלה תשמר למשך שעה.

סכנות, תופעות לוואי וחשיבות הבחירה במטפל מקצועי

לטיפולי הסרת שיער יכולות להיות תופעות לוואי. במקרה של הסרת שיער בלייזר חשוב להבין מהן תופעות הלוואי האפשריות לפני שמתחילים את הטיפול ולדעת כיצד יש להתנהג במהלך הטיפול. את כל הפרטים הללו צריך המטפל למסור למטופל במהלך פגישת הייעוץ במסגרתה הוא יאבחן את המטופל – יבדוק את סוג עורו וגוון עורו, יבחן את גוון שערו ויבדוק את מצבו הבריאותי וגילו. חשוב לדעת שסיכויי ההצלחה של הטיפול תלויים בגילו של המטופל משום שלהורמונים יש השפעה גבוהה על תוצאות הטיפול. במקרה של גברים מומלץ להתחיל את הטיפול לאחר גיל 20.

הנזקים שיכולים להיגרם בעקבות הטיפול כוללים: פגיעה בראייה ולכן יש להשתמש במשקפי מגן ייחודיות. כמו כן, צריך המטפל להסביר למטופל שאסור לו להיחשף לשמש במהלך הטיפול משום שעור שזוף לא מגיב טוב ללייזר ועלול לגרום לכוויות.

חייבים לבצע את הטיפול אצל מטפל מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון ולוודא שהטיפול מתבצע באמצעות מכשיר לייזר מתקדם ותקין. מטפל מוסמך ומנוסה יפחית את הסיכונים של הטיפול שיכולים לגרום לפצעים, כוויות, פיגמנטציה, תחושת גירוי, אדמומיות, שינוי בצבע העור, צמיחת שערות שאינה אחידה ותופעות נוספות.

מטפל מוסמך, מקצועי ומיומן יאפשר למטופל ליהנות מתוצאות מצוינות, לשפר את המראה החיצוני ולהרגיש נפלא.