הסרת שיער בלייזר בין הגבות

הסרת שיער בלייזר בין הגבות – המדריך המלא:

העיסוק בעיצוב גבות קיים מזה עידן ועידנים ומגמות האופנה השתנו מתקופה לתקופה כך שאם למשל במצריים נהגו המצריות הקדמוניות להאריך את הגבות במטרה לתת כבוד לאלים ולגלח אותן בזמני אבל נהגו הנשים בימי הביניים למרוט את הגבות והריסים במטרה להדגיש את תווי הפנים ובשנות ה- 20 נכנסו לאופנה הגבות הדקות והישרות.

השינויים המשיכו להתחולל וכיום ניתן לראות שגם הגברים הצטרפו למעגל מסדרי הגבות ומסירי השיער בין הגבות. אחת השיטות היעילות להסרת השיער המיותר באזור זה מתבצעת באמצעות מכשירי הלייזר.

הסרת שיער בגבות

למה מראה הגבות כל כך חשוב?

הפנים שלנו הן הדבר הבולט ביותר בגופינו ובמיוחד העיניים שלנו שיוצרות קשרים עם הסביבה באמצעות הבעות פנים והעברת מסרים. הגבות הן כמו "המכסה" של העיניים והן משפיעות על המראה בצורה ניכרת – גבות אסתטיות ומסודרות יוצרות רושם טוב וגורמות לאדם להראות מטופח ומרשים בעוד גבות מבולגנות או עבות מאוד משנות את כל הבעת הפנים ויוצרות מראה מוזנח ולא נקי שפוגע ברושם שהאדם יוצר על הסביבה.

באמצעות הסרת שיער בין הגבות וסידור גבות ניתן לגרום לפנים להיראות נקיות ויפות יותר ולצור את הרושם המבוקש.

איך מתבצע טיפול הסרת שיער באמצעות לייזר?

במהלך הטיפול מצמיד המטפל את ידית מכשיר הלייזר לעור, קרן הלייזר פוגעת בשורש של השיערה, מחממת את השורש והורסת אותו. יש לציין כי הטיפול גורם לכאב אך ניתן להשתמש במשחת אמלה שהיא משחה מאלחשת ולהפחית את רמתו. באמצעות הלייזר ניתן לטפל במגוון אזורים בגוף, ביניהם: הרגליים, הידיים, הגב, החזה, הכתפיים, פס הבטן, המפשעות, העורף, הישבן, בית השחי, הסנטר, השפם והגבות. כמובן שישנם אזורים נוספים בהם ניתן לטפל באמצעות מכשירי הלייזר.

החשיבות הרבה של בחירת מטפל מוסמך

מכשירי הלייזר הלכו והתפתחו עם חלוף השנים וככל שעבר הזמן הם הפכו להיות איכותיים ובטוחים יותר אך עדיין צריכים האנשים שמעוניינים לבצע את הטיפולים לבדוק מהו סוג המכשיר ואת איכותו ולוודא כי המטפל הוסמך כהלכה.

כמו כן, כדאי מאוד לקבל המלצות מחברים וקרובי משפחה, לבקר במכון ולוודא שהוא מצויד במכשירים מתקדמים ולוודא כי העובדים שומרים על הניקיון. כמו כן, יש לבדוק את המחירים, אנחנו מאוד ממליצים לכם לקרוא את המדריך לפני פגישת ייעוץ לטיפולי הסרת שיער בלייזר, כדי למזער סיכונים.

אם בוחרים במקום שאינו איכותי ועוברים את הטיפול אצל מטפל שאינו מוסמך ואינו מקפיד לבצע אבחון מקדים במהלכו הוא בוחן את צבע השיער וגוון העור (כל שהניגוד בין השניים גדול יותר כך יהיה הטיפול יעיל יותר), את צפיפות השיער ובין היתר את התאמתו של המטופל לטיפול עולה רמת הסיכון ועלולות להופיע תופעות לוואי כמו: פצעים, כתמים בעור, צריבה, צלקות וזיהומים. חשוב לציין כי יש טיפולי הלייזר עלולים לגרום לנזקים קשים נוספים ודווח על מקרים בהם הסרת שיער בלייזר בגבות גרמה לכאבים חזקים בעיניים, רגישות לעור ואדמומיות שהתפתחו לדלקות חודרניות, לאישונים מורחבים ולרגישות לאור – כל אלו פגעו בראייה. כדי למנוע תוצאות הרסניות שכאלו יש להשתמש בעדשות מגע ממתכת שמגנות על העיניים.

מטפל מקצועי שמקפיד על כל הכללים לא רק יפחית את הסיכונים ויגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול, הוא גם יסביר למטופל על שלבי הטיפול – על מספר הטיפולים הצפוי, על הרווחים בין הטיפולים (יש להמתין כחודש לפחות בין טיפול לטיפול) ועל אחוזי ההצלחה אליהם ניתן להגיע במקרה הספציפי (אחוזי ההצלחה עומדים על כ- 90%). כמו כן יבצע המטפל תיאום ציפיות.

חשוב לציין כי מספר טיפולי הסרת השיער משתנה בין מטופל למטופל וכי לא ניתן להסיר את כל השיער המיותר – כך שאף טיפול לא יבצע הסרת שיער בגבות לצמיתות אך כפי שציינו כן יהיה ניתן להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים כאשר השיער שנותר הופך להיות דליל והרבה יותר דק.

הסרת שיער בין הגבות – מחיר

אם אתם מעוניינים לבצע טיפול הפרדת גבות באמצעות לייזר או הסרת שיער בגבות על ידי לייזר מומלץ עבורכם לפנות אל חברים, מכרים וקרובי משפחה ולבקש מהם חוות דעת והמלצות על מכוני הסרת שיער שונים ועל מטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון.

המחיר הממוצע של הטיפול עומד על כ- 2,000 ₪ אך מכונים רבים מציעים מבצעים וחבילות שונות כך שכדאי לבחון את האפשרויות באמצעות אתרים שעוסקים בהשוואות מחירים של טיפולי לייזר, למלא את הפרטים באתרים ולקבל שיחה מנציג שירות שיציע לכם מחיר עבור הטיפול.