הסרת שיער בלייזר באף – הפתרון היעיל.

אתה קם בבוקר, הולך לחדר האמבטיה, מביט במראה ומגלה שהעולם מתנקם בך. מבט נוסף מגלה את אותה מסקנה – גדלו לך שיערות באף ולא ניתן להתעלם מכך.

בעולם המודרני בו העיסוק בשיער הגוף הינו כה אובססיבי ונשים וגברים מסתובבים בין מכוני הסרת השיער, משתמשים בשעווה, מכשירי גילוח, פינצטות, מכשירים חשמליים ביתיים וכו' נחשבות שיערות באף למטרד רציני- ואף יותר משיער באזורים אחרים בגוף.

לצערנו, אנשים רבים סובלים משיערות באף – ביניהם נשים וגברים. מיותר לציין שהשערות הללו פוגעות במראה האסתטי, גורמות לאדם להראות מוזנח ומשפיעות לרעה על הביטחון העצמי כך שהוא עשוי לחוש מבוכה בקרב הסובבים.

ונחזור אלייך – אל חדר האמבטיה ואל המבט המבוהל בעינייך. השאלה שוודאי עולה בראשך היא- "איך להסיר את השיער באף?" ובכן, ישנן כמה דרכים להסרת שיער באף. נציין כמה מהן.

דרכים להסרת שיער מהאף

איך להסיר את השיער מהאף? להלן כמה אפשרויות להסרת השיער המיותר:

קצוץ אותו – דרך אחת תהיה לקחת מספריים ופשוט לקצוץ את השיער- מדובר על שיטה מהירה אך השיער יצמח שוב במהירות והוא יהיה עבה יותר. במידה ותחליט לקצוץ את השיער באמצעות מספריים דאג להשתמש במספריים שמעוקלות בקצה וגזור את השערה מההתחלה.

מכשיר להסרת שיער מהאף – אופציה אחרת תהיה להשתמש במכשיר להסרת שיער באף- המחיר של המכשירים הללו לא גבוה וניתן לרכוש אותם בקלות דרך אתרים שונים באינטרנט. כמו כן, הם מבצעים את הפעולה במהירות. החיסרון של המכשירים הללו הוא שהם גורמים לכאב.

פשוט לתלוש אותו – דרך נוספת תהיה פשוט לקחת פינצטה ולהתחיל "לנקר" באף. נכון, התלישה גורמת לכאב אבל בגלל שהשיער נתלש מהשורש הוא הופך לדק יותר בהמשך וככל שתבצע זאת יותר פעמים הכאבים יפחתו.

הסרת שיער באף בלייזר – נוסף על הדרכים שהוזכרו ניתן לבחור בשיטה נוספת ולהסיר את השערות שבאף באמצעות לייזר שמתאים להסרת שיער במגוון אזורים נוספים בגוף. הלייזר הינו אנרגיה של אור, האנרגיה מגיעה אל זקיקי השערות, הופכת לחום ושורפת את הזקיקים, לאחר כמה טיפולים היא הורסת אותם.

למה כדאי להסיר שיער באף באמצעות לייזר?

הסרת שיער בלייזר באף הינה שיטה יעילה ואיכותית משום שהיא מאפשרת למטופל לעבור כ- 8 טיפולים בממוצע ולהפחית את כמות השיער בצורה ניכרת. הטיפולים קצרים ונמשכים כ- 2 דקות. באמצעות השיטה ניתן לסיים עם הסיפור- או פחות או יותר לסיים עם רוב הסיפור משום שלמרות הפרסומות, הסרת שיער לצמיתות באף אינה קיימת אך ניתן בהחלט להגיע לתוצאות משביעות רצון ולהסיר עד כ- 80% מהשיער המיותר כך שהוא יפסיק להיות מטרד. מעבר לזאת, המחירים של הסרת השיער באף אינם גבוהים.

אתה עוד עומד מול המראה? תעשה עם זה משהו!

לאחר שהבנת מהן האפשרויות שעומדות בפניך תוכל לבחור בדרך המתאימה ביותר עבורך. אם ברצונך להפטר מרוב השיער ולמנוע את השעבוד לקיצוצים באמצעות מספריים, שימוש במכשירים או פינטצות מומלץ עבורך להסיר את השיער בלייזר ולשים סוף (ככך אשר ניתן) לפרשה. מעבר לזאת, תסייע לך הסרת שיער בלייזר למנוע גירויים או פגיעות אחרות באף.