הסרת שיער בלייזר – אילו גורמים משפיעים על הצלחת הטיפול

הסרת שיער בלייזר – אילו גורמים משפיעים על הצלחת הטיפול ואיך למקסם את התוצאות?

הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה הטובה והיעילה ביותר להסרת שיער. באמצעות השיטה האיכותית שמתבצעת באמצעות מכשירי לייזר מתקדמים ניתן להסיר עד כ – 90% מהשיער המיותר ולמרות שלא מדובר על הסרה של 100% הטיפול משנה את חיי המטופל בצורה ניכרת – משאיר אותו עם עור חלק ומונע שעבוד לשיטות שונות ופחות יעילות של הסרת שיער.

כל מטופל שמעוניין להסיר שיער באמצעות לייזר ולהשקיע את מרצו, זמנו וכמובן – כספו תוך הבנה שייתכן והטיפול ייצור תחושת אי נוחות, שואף להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במאמר זה נמנה את ארבעת הגורמים שמשפיעים על רמת ההצלחה של הטיפול.

4 הגורמים שמשפיעים על אחוזי ההצלחה של הטיפול

להלן ארבעת הגורמים המרכזיים שמשפיעים על הצלחת טיפולי הסרת שיער בלייזר:

  1. אבחון מקדים – לפני התחלת הטיפול יש להגיע אל צוות מקצועי ובעל הסמכה שמתמחה בתחום. המטפל יבחן את סוג העור, גוון העור, סוג השיער וגוון השיער, יגלה קשר בין בעיות הורמונליות ובין שיעור יתר (במידה והבעיות קיימות), יבדוק את המצב הבריאותי הכללי של המטופל ואת מצב הבריאות של העור ובהתאם לכל אלו יחליט על המשך התהליך. האבחון והטיפול חייבים להתבצע על ידי צוות מקצועי ומוסמך ולא על ידי קוסמטיקאית.

באמצעות הבדיקה היסודית יגלה המטפל האם המטופל מתאים לטיפול בלייזר (חשוב לדעת שלא כל המטופלים נמצאים מתאימים, למשל: צעירים ששערם עדיין צומח, בעלי גוון שיער בהיר ועוד, לא יתאימו לטיפול). במידה והמטופל אכן נמצא מתאים יבחר הצוות את מכשיר הלייזר ויבצע תיאום ציפיות במהלכו יקבל המטופל את כל המידע הדרוש.

  1. בחירת מכשיר לייזר מתאים – השוק מכיל מגוון מכשירי לייזר שעובדים באופן דומה אך עדיין שונים זה מזה. כדי להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים וחלילה לא לפגוע בגופו של המטופל יש לבצע את ההסרה באמצעות מכשיר לייזר תקין שמתאים למאפייניו האישיים של המטופל. כמו כן, צריך המכשיר להחזיק באישור של משרד הבריאות ולהימצא במכון שמפוקח על ידי משרד הבריאות.
  2. לזהות את הפיגמנטציה – באמצעות זיהוי פיגמנטציה – תהליך שמתבצע בעזרת תוכנה ואינו פוגע במטופל, יכול הצוות להסיר את השיער המיותר ולמנוע כוויות.
  3. להימנע מחשיפה לשמש – טיפול הסרת שיער בלייזר דורש מהמטופל להגביל את רמת החשיפה לשמש. מטופלים שמקפידים להימנע מחשיפה ישפרו את סיכויי ההצלחה ויקצרו את משך הטיפול. בניגוד לכך – מטופלים שלא יקפידו, יחשפו לשמש וישתזפו יאלצו להפסיק את הטיפול לזמן מה עד שגוון עורם הטבעי יחזור.

החלטתם לבצע את הטיפול? אם כן – עשו זאת בצורה נכונה

אם החלטתם להסיר שיער בלייזר כדאי שתעשו זאת בצורה נכונה ותשמעו להוראות. בחירה צוות מקצועי ובעל ניסיון שעובד במכון מוכר, מקצועי ואמין, מבצע אבחון מקיף, מכין את תוכנית הטיפול המתאימה, בוחר מכשיר לייזר מתאים שמחזיק בכל האישורים הדרושים ובודק פיגמנטציה בשילוב התמדה בטיפולים והימנעות מחשיפה לשמש יסייעו לכם להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול, לקצר אותו וליהנות מגוף חלק בקיץ הבא.