הסרת שיער בלייזר – איך להתכונן לתהליך?

הסרת שיער בלייזר – איך להתכונן לתהליך?

טיפולי הסרת שיער בלייזר זוכים להצלחה רבה בקרב נשים וגברים וההתפתחות הרבה שחלה בתחום הובילה לירידה במחירים כך שלמרות שהמחירים נשארו גבוהים הם עדיין אפשריים יותר מבעבר. כמו כן, יכולים המעוניינים בטיפול לקבל הנחות שונות דרך קופות חולים.

אחד הדברים החשובים שיש לבצע לפני הטיפול הוא קביעת פגישת ייעוץ, במהלכה יבדוק המטפל את המטופל – יבחן את סוג השיער, צפיפותו וצבעו, ישמע על ההיסטוריה הרפואית שלו ויחליט האם הוא מתאים לטיפול ואם כן – מהו הטיפול המתאים ביותר עבורו. במהלך הפגישה יסביר המטפל על התהליך ועל הציפיות מהטיפול – תיאום הציפיות הוא חלק חשוב בתהליך משום שהוא יאפשר למטופל לקבל תמונה כללית ולהבין מה יכולים להיות אחוזי ההצלחה. כמובן שהמטפל צריך להסביר למטופל שאין דבר כזה : "הסרת שיער לצמיתות", מחשבה כזו רק תפגע במטופל בהמשך, אך הוא בהחלט יכול להסביר שאחוזי ההצלחה של הלייזר גבוהים ולהעריך את מידת ההצלחה שהוא צופה במקרה של המטופל הספציפי.

להתגייס לתהליך – לשמור על הבריאות ולהגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול

הסרת שיער בלייזר הוא תהליך שדורש הכנה מוקדמת ומכיוון שכדי להסיר את השיער בצורה יעילה יש לבצע כמה טיפולים יש להקפיד על ההכנות לפני כל אחד מהטיפולים – הדבר ישמור על העור, יפחית את הסיכונים לתופעות לוואי ויגדיל את סיכויי ההצלחה.

אם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר חשוב שתכירו את ההנחיות – כמובן שכל מטפל מקצועי מחויב להסביר לכם עליהן אך תמיד כדאי לדעת את הפרטים בהקדם. כמו כן, יוכל המידע להאיר את עיניכם ואם תגיעו אל מטפל שלא מספק את ההסברים הללו ולא מכין אתכם כראוי תדעו שהוא אינו מקצועי ותוכלו לבחור במטפל אחר בהקדם האפשרי ולמנוע סיכונים ועוגמת נפש. אז אילו הכנות יש לבצע לפני שמתחילים בטיפול? מיד נספר לכם.

להתכונן לטיפולי הלייזר – איך מתכוננים לכל אחד מהטיפולים?

לפניכם 8 הנחיות חשובות. אם תפעלו לפיהן תוכלו לשמור על בריאותכם ולשפר את תוצאות הטיפול:

  1. הפסיקו להסיר שיער מהשורש – הפסיקו להסיר שיער מהשורש כחודש לפני הטיפול. הסרת שיער מהשורש מתבצעת באמצעות: פינצטה, שעווה, מכשירי חשמל ביתיים להסרת שיער וחוט.
  2. הסירו שיער בגילוח – גלחו את האזור המטופל יומיים לפני הטיפול. היזהרו שלא לגלח את האזור ביום הטיפול משום שהגילוח גורם לעור להיות רגיש יותר.
  3. אל תחשפו לשמש – הישמרו מהשמש כחודש לפני הטיפול הראשון, הקפידו שלא לחשוף את האזור או האזורים בהם יתבצע הטיפול. אם אין לכם ברירה הקפידו למרוח קרם הגנה במספר גבוה. הסיבה להנחיה זו היא שעור שזוף מקשה על הלייזר ולא מאפשר לו להבדיל בין השיער והעור – מצב כזה עלול להוביל לכוויות. אם אתם יכולים להתחיל את הטיפול בחורף הרי שזה עדיף.
  4. בלי קרמים ודאודורנט – יום לפני הטיפול יש להפסיק למרוח קרמים ודאודורנט על האזור המטופל.
  5. מחזור – בתקופת המחזור עולה רמת הרגישות לכאב ולכן לא כדאי לבצע טיפולים בימים של המחזור ובימים הסמוכים לו.
  6. הפסקת תרופות – חודש וחצי לפני התחלת התהליך יש להפסיק לקחת תרופות קבועות כמו אקוטן. על המטפל לדעת על השימוש ועל הפסקתו.
  7. ביגוד – יש להגיע לטיפול בלבוש נוח ופשוט שיהיה קל ללבוש אחרי הטיפול.
  8. משחות אלחוש – מומלץ להשתמש במשחת אלחוש כמו אמלה, יש למרוח את המשחה זמן קצר לפני הטיפול.

הקפדה על ההנחיות תסייע לכם לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולמנוע סיבוכים. שיהיה לכם בהצלחה!