הסרת שיער בידיים לנשים – להיות ליידי אמיתית

הידיים הן אחד האיברים הבולטים ביותר בגופינו והמחוות שהן מבצעות מהוות חלק בלתי נפרד משפת הגוף שלנו ומהאופן בו אנו מתנהלות כך שהגיוני שהן הפכו להיות אחד האיברים מהן נהוג להסיר שיער.

בתחילת הדרך היו רבות מחמצנות את השיער בידיים אך בהמשך ובעיקר בעשר השנים האחרונות עלה מספרן של מסירות השיער באזור זה. חלק נכבד מהנשים בוחרות לבצע הסרת שיער בידיים בשעווה, כמו כן, יש נשים שמבצעות הסרת שיער בידיים במכונה, לרוב ברור כי לא מומלץ להסיר את השיער בגילוח משום שהוא יגדל עבה, קוצני וכהה יותר ויהיה צורך לחזור על הטיפול מדי יומיים ממוצע.

על הסרת שיער בידיים במכונה לנשים ועל הסרת שיער בידיים בשעווה לנשים – יתרונות וחסרונות

הסרת שיער בידיים במכונה ביתית כמו מכשירי הסרת שיער מבית חברת BRAUN, PHILIPS או חברות מובילות אחרות בתחום המכשירים הביתיים יכולה לפתור את הבעיה באופן חלקי משום שהשיטה תדרוש מהמסירה לחזור על הפעולה מידי שבועיים –שלושה בממוצע.

היתרונות של מכשירי השיער הביתיים הם שהם לא מלכלכים או מסורבלים, קל לקחת אותם לכל מקום והם תולשים את השיערה מהשורש כך שעם חלוף הזמן היא נחלשת. יתרונות דומים מאפיינים גם את הסרת השיער בשעווה – גם היא תולשת את השיערות מהשורש – דבר שעם חלוף הזמן מחליש אותן אך היא מחייבת את המסירה לבצע את הפעולה כל שבועיים – שלושה, היא מלכלכת ומסורבלת ודורשת מיומנות. שתי השיטות אינן נעימות במיוחד ועשויות לגרום לכאב.

בנוגע למחירים עשויה הסרת שיער בשעווה להצטבר לסכומים גבוהים משום שיש לרכוש את השעווה והאביזרים ופעמים רבות מעדיפות המסירות ללכת אל קוסמטיקאית מקצועית – דבר שמעלה את הסכום המצטבר. מכשירי הסרת השיער האיכותיים עולים בסביבות 600 ₪ אך מדובר על השקעה לאורך זמן, חלקם עובדים על סוללות וחלקם עובדים על חשמל.

שיטות מתקדמות יותר לביצוע הסרת שיער בידיים לנשים

לשמחת רבות התפתחו שיטות חדשות יותר להסרת שיער – כך שהיום מחליטות לא מעט נשים שמאסו בשיטות הישנות לבצע הסרת שיער בלייזר. מכשיר הלייזר שולח קרן לייזר בעלת אורך גל אחד אל עבר שורש השיערה, קרן הלייזר מחממת אותה וגורם להשמדתה כך שתוך מספר טיפולים שמתבצעים כל חודש וחצי בממוצע ניתן לראות תוצאות.

מספר הטיפולים נע בין 5-12 כאשר מספר הטיפולים והצלחתם תלוי בעובי וצבע השיערה ובגוון העור. המטופלות המתאימות ביותר להסרת שיער בלייזר בידיים הן בעלות גוון עור בהיר ושיער כהה – אצלן ניתן להשיג תוצאות מצוינות ולהסיר עד 90% מהשיער.

לביצוע הסרת שיער בלייזר בידיים מחירים משתנים שתלויים במכון הסרת השיער, ניתן לומר כי המחיר הממוצע להסרת שיער בידיים עומד על 2,750 ₪ עבור 12 טיפולים. חשוב מאוד שלא להתפשר על המכון גם אם הוא מציע הנחות או גובה מחיר נמוך יחסית. מכון מקצועי ומטפל מנוסה יפחיתו את הסיכונים שעשויים להיות: גירודים, נפיחות, כאב או תופעות רציניות יותר כמו: דימום, כוויות, פיגמנטציה ותופעות נוספות. מטפל מוסמך שמבצע אבחון מקצועי יפחית את הסיכונים ויגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול.