הסרת שיער באינפרא אדום בבאר שבע

הסרת שיער באינפרא אדום בבאר שבע – כי חלק זה שם המשחק!

המראה החלק והנקי נחשב למושך ואסתטי וכל מי שמעוניין ליהנות ממראה שכזה צריך לבצע הסרת שיער באחת הדרכים הקיימות. אנשים רבים – ביניהם גברים ונשים שמאסו בהסרת שיער באמצעות מכשירי גילוח, שימוש בשעווה, מריחת קרמים וכו' (שיטות משעבדות) פונים אל שיטות מתקדמות יותר של הסרת שיער, אחת השיטות הללו מתבצעת על ידי אינפרא אדום.

הביקוש אחר מכוני הסרת שיער הוביל להקמת מגוון מכונים וכיום ניתן למצוא מכון הסרת שיער באינפרא אדום בבאר שבע, באילת, בתל אביב וכו'. חשוב לציין כי השיטה לא מתאימה לכולם ואם מעוניינים לבצע את הטיפול יש לפנות אל בעל מקצוע מנוסה ולבצע אבחון. האפשרות לבצע הסרת שיער באינפרא בבאר שבע או בערים אחרות מאפשרת לכל מטופל להגיע למכון במהירות, לחסוך זמן ולהתמיד בטיפולים.

איך השיטה עובדת?

הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום עובדת באמצעות שליחת קרני אור באורכי גל משתנים, הקרניים נשלחות אל עבר השערה ומחממות אותה עד שהן הורסות את השורש. מכיוון שניתן לשלוט על אורך הגל יכול המטפל לשנות את עוצמות החום ולהפחית את רמת הכאב. כדי להפחית את עוצמת הכאב עוד יותר יש למרוח ג'ל מאלחש. יתרון נוסף של הסרת שיער באינפרא אדום הוא שהשיטה מתאימה לבעלי גוון עור כהה, זאת בניגוד להסרת שיער בלייזר שמתאימה במיוחד לבעלי שיער כהה ועור בהיר.

מתי מתחילים לראות תוצאות? האם יש לטיפול תופעות לוואי?

באמצעות אינפרא אדום ניתן לטפל באזורים נרחבים ולאחר הטיפול הראשון יהיה ניתן לראות כי השיער נחלש. לאחר מספר טיפולים (כ – 10 טיפולים בממוצע) יהיה ניתן להסיר כ- 80% מכמות השיער בממוצע. חשוב לציין כי אף שיטה לא מסירה את השיער לצמיתות, יש לדעת זאת מראש כדי למנוע אכזבה. במידה ומופיעות תופעות לוואי כמו למשל – נפיחות או אדמומיות הן יחלפו במהירות. במקרים נדירים עלולה להופיע כוויה – (במידה ובוחרים בבעל מקצוע מנוסה מדובר על סיכויים נמוכים ביותר), תופעה נדירה נוספת הינה שינוי בצבע העור (פיגמנטציה) או הופעת פצעונים. חשוב מאוד להימנע מחשיפה לשמש במהלך הטיפול ולכן מומלץ לבצע אותו בחודשי החורף. במידה ואין מנוס וחייבים להימצא תחת השמש יש למרוח קרם הגנה.

לא חושבים פעמיים – פשוט נכנסים אל המים

רוב המטופלים שמבצעים הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום מספרים כי הטיפול יעיל ביותר ונהנים מגוף חלק ואסתטי. האפשרות ללבוש חצאית בקיץ או להסיר חולצה בים בלי לחשוב פעמיים מקנה חופש ומסירה דאגות. אם בעבר היו אותם מטופלים צריכים לתכנן בילוי בים או בבריכה הרי שהיום הם יכולים לפעול באופן ספונטני – לראות שיש יום יפה, ללבוש בגד ים, למרוח קרם הגנה ולצאת אל החוף עם חיוך מאוזן לאוזן.