הסרת שיער באוזניים – המדריך המלא | מחירים וסוגי טיפולים

יש שיטות רבות להסרת שיער באוזניים: גילוח, פינצטה, לייזר, שעווה ואפילציה – כאן נפרט מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה וגם ניתן טיפים להסרת שיער מהאוזניים בצורה טובה יותר.

הסרת שיער באוזניים

 

הסרת שיער מהאוזניים לא יכולה להיות משהו שתשמע עליו הרבה כי רוב האנשים לא רוצים לדבר על זה. אתה גם יכול לחשוב שהאנשים היחידים שמקבלים את העובדה שיש שיער על האוזניים שלהם הם: הסבא שלך או זקן מוזר ממורד הרחוב. ובכן, שיער ערווה אינו מפלה גם את האוזניים, הוא יכול לצוץ בכל מקום, בכל זמן. בואו נדבר על איך להיפטר ממנו בצורה בטוחה.

הסרת שיער מהאוזניים באמצעות גילוח

כן, זה קל, זול ומהיר. אבל תצטרך להתגלח לעתים קרובות, אם כי אתה תהיה מסוגל לראות את השיער שוב ביום או ימים.

טיפים: במקום להשתמש בסכין גילוח ידני בצד החיצוני של האוזניים שלך שבו אתה יכול בקלות לקצץ את עצמך, לבחור עבור מכונת גילוח חשמלית רגילה או לבקש מהספר או הסטייליסטית לקצץ את זה בשבילך כאשר אתה המסתפר.

מחיר – בדר"כ זה כלול במחיר התספורת שהוא באזור ה 50-60 ש"ח.

הסרת שיער מהאוזניים באמצעות פינצטה

אם רק יש לך כמה שערות בודדות וארוכות יחסית, קל למשוך את השערות האלה החוצה ולא לראות אותם שוב במשך כמה שבועות. הקפד להשתמש בפינצטה איכותית. פינצטה מאיכות הירודה יכולה להחליק על השיער או לשבור אותו במקום למשוך אותו החוצה מהשורש. שיטה זו היא הקלה ביותר להסרת שיער מהאוזן.

טיפים: אל תכניס את פינצטה לתוך תעלת האוזן שלך, אתה יכול להסתכן בפגיעה בעור התוף שלך! אם אין לך מראות הטיה בחדר האמבטיה שלך, אתה יכול רק צריך לבקש קצת עזרה כדי להיות מסוגל להסיר את השיער. כמו כן, החזק את  העור מתוח והשיער יקפוץ החוצה בכיוון שהוא גדל.

מחיר – עלות פינצטה 35-75 ש"ח, קנו באחת הרשתות פינצטה שתישאר אתכם זמן רב.

הסרת שיער מהאוזניים באמצעות שעווה

אפשרות טובה להסרת שיער בחלק החיצוני של האוזן, זה קצת יותר קשה לבצע בעצמך. אבל שעווה מסירה את כל זקיק השיער מהשורש ומשאיר אותך ללא שיער במשך שבועות. שלא כמו בפינצטה, אתה לא צריך להסיר את כל שיער באופן אינדיבידואלי.

טיפים: לבחור את הרצועות השעווה מראש – שיהיו דקות, רכוש ערכת השעווה לחמם במיקרוגל, שבו אתה צריך לחמם את השעווה ולהשתמש במקל כדי ליישם אותו. עם רצועה שאתה לא צריך לדאוג שכל השעווה מטפטפת לתוך תעלת האוזן שלך. אם אתה רואה שזה קשה לביצוע עצמי אז תבקש עזרה ממישהו, , או לקבוע פגישה עם קוסמטיקאית.

מחיר – על שעווה מהאוזניים תשלמו מחיר של 60-70 ש"ח.

הסרת שיער מהאוזניים באמצעות סוכר

בשיטה זו, הוא גם כמו שעווה, שבו אתה יכול להסיר הרבה שיער בבת אחת בצד החיצוני של האוזן ומהשורש. רבים מסכימים שזה כואב פחות כואב משעווה ועדינה בגלל שהסוכר לא נדבק לעור הגוף כמו שעווה. אז זה שיטה נהדרת אם יש לך עור רגיש.

טיפים: הנה שוב, אתה לא רוצה סוכר דביק נוטף באוזן שלך. יהיה לך למרוח את הסוכר על רצועה ולמקם את חתיכה קטנה של צמר גפן באוזן שלך כדי להגן על התעלה האוזן.

מחיר – העלות כמו של שעווה, 60-70 ש"ח.

הסרת שיער באוזניים בלייזר

באמצעות שיטה זו של הסרת שיער בלייזר באוזניים התוצאות מובטחות, מהטיפולים הראשונים השיער יעלם לצמיתות, האמצעות הלייזר ניתן להסיר שיער גם מחוץ לאוזן וגם בתוך האוזן עצמה, ניתן להסיר שיער מהאוזן באמצעות הלייזר בצורה סלקטיבית מאוד, שיטה זה היא נוחה, ללא כאבים, לצמיתות ואם מסתכלים לטווח ארוך שיטה זו זולה במיוחד, המחירים של הסרת שיער לצמיתות מהאוזניים באמצעות הלייזר נעים בין 600-700 שח.

טיפים:

  • אם בחורים להסיר שער מהאוזניים באמצעות הלייזר כדאי לעשות זאת באחד ממכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים והמוכרים, כדי להבטיח תוצאות.
  • לחלק ממכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים יש שיתופי פעולה עם קופות החולים, לדוגמא יש כמה מכונים שמשטפים פעולה אם תבצעו הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מאוחדת, ככה תוכלו לחסוך כסף ובחלק מהמקרים לקבל החזרים כספים.

מחיר – 700-800 ש"ח, הפעם המחיר יהיה יותר גבוהה כי מדובר על הסרת שיער לטווח ארוך מאוד ואף לצמיתות, אנחנו ממליצים להתעדכן במחירון הלייזר ולבצע השוואת מחירים.

 

הסרת שיער מהאוזניים באמצעות שריפת שערות באוזניים

קרדיט: arseaboutfez מתוך Youtube