דילול שיער בידיים לגברים – לנוע בעקבות תפיסת היופי של האדם המודרני

בין מגוון השינויים שחלו משנות ה- 2000 חל שינוי גם בתפיסת האסתטיקה של הגוף הגברי וניתן לראות כי רבים מהגברים החלו להצטרף לעולם הסרת השיער-  תחום שעד לפני כן היה שייך בעיקר לנשים. בשנים אלו החלו הגברים לטפח את עצמם יותר – הטיפוח כלל הקפדה על כושר והליכה למכוני כושר, ביצוע שינויים בתחום האכילה, שינוי בלבוש, רכישת מוצרי קוסמטיקה שונים וגם הסרת שיער.

אם בעבר היו שיטות הסרת השיער מצומצמות ומחייבות את המסיר להשתעבד להן ולהסיר שיער כל שבוע – שבועיים באמצעות שעווה או מכשירי הסרת שיער ביתיים שהן השיטות המועדפות ביותר מבין השיטות הישנות, הרי שהיום בוחרים גברים רבים להסיר שיער באמצעות לייזר כאשר חלק בוחרים לבצע דילול שיער בידיים באמצעות לייזר.

דילול שיער בידיים בלייזר לגברים – מדוע הפך הטיפול לכל כך פופולארי?

דילול שיער בידיים לגברים מאפשר קבלת מראה טבעי של בחור גברי אך לא שעיר, מראה שכזה גורם לגברים רבים להרגיש טוב עם גופם ולא לחשוש להסיר חולצה, ללבוש גופיה, חולצה קצרה או להפשיל שרוולים. יש לציין שגברים רבים מבצעים דילול שיער באמצעות לייזר גם באזורים נוספים כמו: הגבות, החזה, הכתפיים והגב. את הטיפול כדאי להתחיל לאחר גיל 21 – לאחר שההורמונים שמשפיעים בין היתר על צמיחת השיער מתאזנים (כאשר מדובר על נשים הגיל המינימלי לטיפול נמוך יותר משום שנשים מסיימות את גיל ההתבגרות בגיל מוקדם מהגברים).

דילול שיער בידיים בלייזר לגברים – למי הטיפול מתאים, בחינת המטפל ותופעות לוואי

דילול שיער בלייזר מתאים בעיקר לגברים בעלי גוון עור בהיר ושיער כהה – אצלם ניתן לקבל את התוצאות הטובות ביותר. בניגוד להסרת שיער מלאה עשוי הדילול להמשך פחות זמן – כלומר לדרוש פחות טיפולים ומכאן שגם לעלות פחות מהסרת שיער מלאה שיכולה להסיר עד 90% מהשיער.

לפני שמבצעים את הטיפול חשוב לגשת אל מכון מקצועי ובעל ניסיון שמעסיק מטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון רב. על המטפל לבחון את המטופל ולבדוק את מידת התאמתו לטיפול, דבר שנקבע על ידי בחינת מצבו הבריאותי, גוון שיערו ועורו, גילו ופרמטרים נוספים. במהלך הפגישה יסביר המטפל על התהליך, על מספר הפגישות הנחוצות, על תדירות הטיפולים ועל אחוזי ההצלחה הצפויים.

כמו כן, יסביר המטפל על תחושת חוסר הנוחות או הכאב שעשויים להתלוות לטיפול, על הדרכים להפחתת הכאב, על הצורך להימנע מחשיפה לשמש בתקופת הטיפולים ועל תופעות הלוואי האפשריות שיכולות להיות מינוריות כמו: גירודים, נפיחות ועקצוץ שחולפים תוך זמן קצר ועד דימומים, חבורות, כוויות, פיגמנטציה וזיהומים.

בחירה במטפל מקצועי ובעל ניסיון שעובד עם מכשור מתקדם ויעיל תפחית את הסיכונים להופעת תופעות לוואי ותאפשר למטופל לסיים את הטיפולים כשהוא מרוצה מהתוצאות.