גם באזור רמת הגולן – עיצוב גבות לגברים, סידור על פי בקשה

עיצוב גבות באזור רמת הגולן

האם אנחנו, הגברים, נועדנו להסיר לעצמנו את הגבות? האם אין עיצוב גבות לגברים באזור רמת הגולן? ובכן, האמת היא שהעולם התקדם, וסידור גבות הוא כבר ממש לא טיפול שרק נשים עושות. גם אתה רוצה שהגבות שלך יראו מסודרות יותר? נהדר, אנחנו מאחורייך, אז בוא נדבר קצת על איך זה עובד וכמה זה עולה.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור רמת הגולן שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

בתוכנית The List Show TV מתוך אתר YouTube תוכל לראות איך מסדרים נכון גבות לגברים:

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור רמת הגולן המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 16-33 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 400-520 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 749-806 ₪
סידר גבות אצל ספר 20-37 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 392-504 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 42-55 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-42 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור רמת הגולן במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

אז איפה עושים סידור גבות לגברים באזור רמת הגולן? בשביל שתוכל למצוא בקלות את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לבצע את הטיפולים שלך, הכנסנו כאן למטה מפה. עכשיו, כל מה שנשאר לך זה למצוא ברשת כמה קוסמטיקאיות או מכוני יופי מהאזור שלך ולבדוק באמצעות המפה מי מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – רמת הגולן