גם באזור גבעת זאב – עיצוב גבות לגברים, סידור על פי בקשה

עיצוב גבות באזור גבעת זאב

כמה עולה סידור גבות לגברים בסביבת גבעת זאב? איך עובד הטיפול עצמו ועד כמה זה באמת כואב? כל כמה זמן גברים צריכים לסדר את הגבות? כל השאלות האלו חשובות למי שגר באזור גבעת זאב ורוצה לעצב את הגבות שלו באופן מקצועי, ואנחנו החלטנו למצוא לכם תשובות.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור גבעת זאב? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

הפנים הם אזור מאוד רגיש בגוף שלנו, ובגלל זה טיפולים אסתטיים כמו מריטת גבות עשויים לגרור כאבים וחוסר נוחות ברמה מסויימת. רמת הכאב משתנה בין גבר לגבר, אבל בכל מקרה, אם תבחרו לבצע טיפולי סידור גבות לגברים בגבעת זאב באזור שקרוב אליכם – כל הסיפור הזה יקח בערך חצי שעה, וזה כולל את הדרך הלוך וחזור.
אם התחלתם את הטיפולים ואתם סובלים מכאבים, בהחלט שווה לנסות שיטה אחרת לעיצוב גבות לגבר ולראות אם השיטה הזו גוררת פחות אי נעימות.

מה חשבת, שנשלח אותך לבדוק באתר אחר כמה עולה לעשות סידור גבות לגברים בגבעת זאב? במיוחד בשבילכם בדקנו את מחירי הטיפולים השונים במספר מקומות ובנינו טבלה שמציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב גבות לגבר. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים עצמאית ולהשתמש בטבלה שלנו רק כמעין "מצפן" שיעזור לכם לוודא שקיבלתם מחיר הוגן.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 419-500 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-34 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 14-38 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 44-56 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-45 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 726-888 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 378-510 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור גבעת זאב במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

עכשיו כל מה שנשאר לך הוא לבחור איפה לבצע את הטיפולים שלך. מן הסתם, אתה לא רוצה לנסוע שעה לכל כיוון רק בשביל טיפול קצר, אז הכנסנו כאן מפה של גבעת זאב שתאפשר לך לבחור את המקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע כדי לעצב ולסדר את הגבות שלך, ולדאוג שהן נראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

קישור למפה: גבעת זאב – עיצוב גבות לגברים