אפילציה לחיילים משוחררים

איך הפכו הסרות השיער ללהיט הכי גדול בקרב חיילים משוחררים?

אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים כשאנחנו משתחררים הוא לפנות לטיפולי הסרת שיער. כל מי שעבר שירות צבאי יודע שנוצרים המון פערים בהתפתחות ובהשקעה האישית שלנו במהלך שירות צבאי של שנתיים או שלוש. 

אז למה לבצע הסרת שיער דווקא אחרי השחרור מהצבא ובאילו מקרים האפילציה היא הפתרון הנכון? 

אפילציה לחיילים משוחררים   

הסרת שיער – למה דווקא בשחרור?

כל ישראלי וישראלית יודעים שתקופת השירות הצבאי היא תקופה בה קשה מאוד לטפח את עצמנו ולדאוג לגוף שלנו כמו שצריך. בתקופה הזו, אנחנו בוחרים להשקיע את האנרגיה שלנו בביטחון המדינה ובטובת הכלל . 

כל ישראלי וישראלית גם מכירים את זה שאחרי שירות ארוך של כמה שנים טובות בצה"ל שבו אמרו לנו איך להתלבש ואיך לסדר את השיער – הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות זה להשקיע בעצמנו – וזה אומר גם להשקיע במראה שלנו.

אחת הדרכים לעשות את זה היא, כמובן, הסרת שיער. מודל היופי המערבי שהגדיר את הנורמות שעל פיהן אנחנו חיים בישראל תופס שיער גוף של נשים – וגם שיער גוף של גברים באזורים מסויימים – כלא אסתטי ולא יפה.

אין הרבה טיפולים עם השפעה כל כך גדולה על המראה שלנו ועל ההרגשה שלנו עם הגוף שלנו כמו טיפולי הסרת שיער. הטיפולים מספקים עור יפהפה, חלק ונטול שיער, בלי הרבה מאמץ ובלי להיכנס למינוס.

בנוסף לכך, עוד סיבה משמעותית שהופכת את הסרת השיער לכל כך פופולארית בקרב משוחררים היא שלחיילים משוחררים יש הטבות והנחות שמאפשרות להם לקבל את הטיפול במחיר אטרקטיבי וחד-פעמי.   

מכוני הסרת השיער מציעים הנחות למשוחררים

לא מעט מכוני הסרת שיער בלייזר מאפשרים למשוחררים לבצע טיפולים במחירים מוזלים ובונים עבורם תוכניות מיוחדות במחירים משתלמים.

למה מכוני הסרת השיער מציעים את המבצעים האלו? אולי זה בגלל שהם רוצים לפרגן למי שמשרתים את המדינה ולאפשר להם לצאת לאזרחות בראש נקי ואולי זה בגלל שהם רואים בהם כקהל לקוחות עם פוטנציאל לרווח כלכלי.

למרות שברוב המקרים ההטבות המוצעות הן לטיפולי לייזר, יש מכוני הסרת שיער שמציעים הנחות גם על טיפולי שעווה וטיפולי SHR וגם על טיפולי אפילציה, שזה הטיפול עליו נדבר היום.  

בכל מקרה, זה לא ממש משנה מה המניע של אותם מכוני הסרת שיער – החיילים והחיילות שהשתחררו מהצבא ממש לאחרונה מרוויחים טיפולים במחירים מוזלים.

בנוסף להנחות של מכוני הסרת השיער, גם חלק מקופות החולים מראות אהבה למשוחררים ומסבסדות עבורם טיפולי הסרת שיער כחלק מהביטוחים שלהן.

הסבסוד הוא אמנם לא רק לחיילים, אבל בגלל שחיילים משוחררים זוכים להטבות גם מקופות החולים בדמות ביטוח איכותי שכולל טיפולים רבים במחיר מוזל  – לעתים הם מקבלים את האפשרות לסבסוד הטיפולים מקופת החולים שלהם. 

מתי לבחור באפילציה?

שיטות הסרת השיער הכי פופולריות והכי יעילות היום הן הלייזר, השעווה, הגילוח, האפילציה וה-SHR.

השעווה והגילוח מאפשרות עור נטול שיער לטווח זמן מוגבל שנע בין יום לשבוע במקרה של הגילוח ובין שבועיים לחודש במקרה של השעווה.

אנחנו מדברים על טיפולים עם תוצאות שמחזיקות לאורך זמן, אז נשארנו עם האפילציה, הלייזר וה – SHR. 

שיטת הלייזר וה-SHR הן השיטות המומלצות למי שרוצה להסיר שיער מכל הגוף או מאזורים גדולים עם שיער רב כמו הגב (בעיקר אצל גברים) והרגליים. 

אבל עבור מי שרוצה להסיר שיער ממקומות קטנים יותר כמו השפם, הגבות וגב כף היד, טיפולי האפילציה יספקו מענה מדוייק ואיכותי יותר.

אפילציה – הסרת שיער איכותית וקבועה

בשיטת האפליציה, מוחדרת מחט זעירה אל תוך זקיקי השיערה כאשר דרך אותה המחט עובר זרם חשמלי שצורב את זקיקי השיערה ופוגע ביכולתם להצמיח שיערות.

זה אומר שבמקום להמשיך להסיר את השיער בין הגבות עם פינצטה או למרוט לעצמנו את השפם עם שעווה, נוכל לבצע טיפולי אפילציה לפנים שיספקו לנו עור פנים חלק ונטול שיערות שלא דורש התעסקות קבועה.

כמות הטיפולים הנדרשים על מנת לספק תוצאות מושלמות אמנם תלויה בכמות השיערות שלך, ברמות ההורמונליות שלך ובמשתנים נוספים, אבל ברוב המקרים אחרי כמה טיפולים השיער נעלם ולא חוזר להרבה, הרבה זמן.

ואם זה לא מספיק, יש גם קופות חולים בהן תוכלו לקבל טיפולי אפילציה דרך הקופה במחיר מוזל. 

התוכן באתר שלנו נועד לעזור לך להסיר את השיער שלך בצורה יעילה, איכותית ומשתלמת ככל האפשר. עם זאת, הכותבים שלנו לא רופאים או מומחים להסרת שיער. חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים טיפולי הסרת שיער.