אפילציה בראש העין

אם פעם הפתרון להסרת שיער היה שימוש בשעווה או באמצעות חוט, בשנים האחרונות ניתן לראות את ההתפתחות בתחום אשר באה לידי ביטוי בשיטות חדשות כדוגמת אפילציה.

הסרת שיער באפילציה

בעיר ראש העין ניתן למצוא כיום מספר רב של מכונים בשל ריבוי האוכלוסיה, כיום משפחות רבות בוחרות לעבור לשכונה החדשה פסגת אפק במטרה ליהנות מאיכות חיים ברמה גבוהה הכוללת בין היתר אפשרות להגיע לטיפולי יופי בראש העין ללא כל צורך לצאת מהעיר אלא ליהנות מהאפשרות של ביצוע טיפולי יופי  במקום אחד.

מתי ניתן לעשות טיפולי אפילציה

טיפולי אפילציה בראש העין ניתן לעשות פעם או פעמיים בשבוע עד לסיומו של הטיפול. נציין כי משך הטיפול אינו ארוך, כאשר הסרת שיער בשפם באמצעות אפילציה עשויה להימשך 15 דקות.  בעת ההחלטה על טיפולי אפילציה חשוב ביותר לפנות אל קוסמטיקאית מומחית המורשת לבצע את הטיפול.

כיצד מבוצע הטיפול

טיפולי אפילציה באזור ראש העין מבוצעים באמצעות החדרה של מחט חשמלית לזקיק השערה תוך פליטת חום הפוגעת בשיערה ומביאה להרס השיערה עד מצב בו כלי הדם נקרשים ואינם יכולים להזין את השיערה. הזקיק נהרס רק במצב בו הוא מחומם בשלב בו השיערה מצויה בשלב הצמיחה בהשוואה לשלב נסיגה או מנוחה.

מהי מטרת הטיפול

מטרת הטיפולים היא להיפטר מהשיער לצמיתות ורבים מעוניינים בביצוע הטיפולים לאחר שניסו טיפולים אחרים אך ללא הצלחה.  נדגיש כי הטיפול אינו מתאים להסרת שיער ממשטחים גדולים אלא מאזורים מוגדרים.

אחד האזורים בהם ניתן לעשות שימוש באפילציה הוא אזור הפנים – נשים אשר סובלות משיעור יתר באזור הפנים יכולות לעשות שימוש באפילציה ולהיפטר מהשיער המיותר. נציין כי אפילציה מהווה פתרון אידיאלי לבעלות שיער לבן, ג'ינג'י או בלונדיני.

מה החסרון של הטיפול

חסרונו המרכזי של הטיפול הוא בכך כי לא קיימת התאמה לטיפול בשטח גדול והסרת השיער מתאימה לאזורים מסוימים כמו בית שחי, אזור הגבות, כפות הידיים.

עוד נציין כי קיימת חשיבות עליונה בבחירת מטפל מקצועי כי השיטה מחייבת הפגנת מקצועיות וביצוע טעות עשויה להוביל לכוויות בעור. נוסיף כי ייתכנו תופעות לוואי כמו צלקות אדמומיות או כוויות, אך הן נדירות.

מה היתרון של הטיפול

יתרונה המרכזי של השיטה טמון באפשרות ביצוע טיפול עבור בהירי שיער נוסף על כך כפי שהזכרנו, הטיפול מתאים להסרת שיער מאזור הפנים.

יתרה מזאת, כאשר הסרת השיער מבוצעת באזורים קטנים יותר, הרי הטיפול יעיל. עוד נציין כי הטיפול מתאים לבעלי עור רגיש ומשאיר את העור חלק לאורך זמן רב.

לסיכום

הקיץ כבר מגיע ונראה כי אחת השיטות הפופולריות ביותר היא הסרת שיער באמצעות אפילציה. טרם הטיפול יש לבחור את המטפל המקצועי ביותר זה אשר לו ההכשרה הרחבה ביותר על מנת ליהנות מגוף ללא שיער מיותר לתקופה ארוכה.