איפה קונים שלייקס בבאר שבע

גבירותיי ורבותיי, סבתות וסבים, נערים ונערות ואפילו ילדים וילדות, השלייקס חזרו לאופנה בבאר שבע. חנויות הלבשה באזור באר שבע החלו להתמלא בשנים האחרונות בשלייקס מכול הצבעים, כבר אי אפשר שלא לראות את זה.
אז גם אם אתם כאלו שמעולם לא הפסקתם ללכת עם שלייקס וגם אם את מאלו שרק עכשיו מבינים את האופנה החדשה הזאת, הכתבה הזאת מופנית אליכם כדי שתוכלו לדעת איפה ניתן לרכוש שלייקס שתתאים במיוחד בשבילכם באזור באר שבע.

איפה קונים שלייקס בבאר שבע

אז מה זה בעצם שלייקס?

אז שלייקס, או בשמו העברי, "כתפות" ובשמו הלועזי – suspenders הוא בעצם פריט לבוש לאחיזת מכנסיים. מדובר בשתי רצועות נמתחות שמצטלבות ומתחברות אל המכנסיים ושניתן להלביש על הכתפיים. נהוג לשים מעל השלייקס, ז'קט אשר יכסה אותם, אך אפשר גם להשאיר את השלייקס חשופים ובכך להפוך אותם לפריט לבוש שיוסיף מראה ייחודי ללבוש אותו אתם לובשים. אם בעבר השימוש בשלייקס היה יותר טכני, רק כדי לעלות את המכנסיים, היום השימוש בו הוא אופנתי לגמרי, ניתן למצוא שלייקס במגוון צבעים. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים בבאר שבע משתמשים בשלייקס, מתוך תחושה שהדבר אכן נראה טוב עליהם.

השלייקס נותן מצד אחד מראה מסודר ומצד שני יש בו סטייל ומראה ייחודי. כיום השלייקס הוא בגד משלים שיכול להוסיף רבות למראה של אלו הלובשים אותו. דמויות מפורסמות רבות כגון לארי דיוויד, צ'ארלי צ'פלין ג'יימס בונד ועוד וכמובן אנשים מוכרים בבאר שבע, התפרסמו בשל הנטייה שלהן ללבוש שלייקס וגרמו אביזר זה להפוך לחלק מתרבות האופנה. אחד הדברים המיוחדים בשלייקס הוא שכיום ניתן למצוא כאלו אשר מתאים לשני המינים. דבר זה בז'רגון האופנה נקרא יוניסקס. גברים ונשים יכולים ללבוש את אותו השלייקס. כך ניתן להבין עוד יותר את יצירתיות הקיימת באביזר זה.

בסרטון הבאת תוכלו לראות כמה דוגמאות לשלייקס לגברים, קרדיט – fashion and trendings:

למה דווקא עכשיו?

אנחנו נמצאים בתקופה בה הרטרו חזרו לאופנה ובעצם המושג ישן כבר לא ממש קיים. אוהבי אופנה רבים בבאר שבע נמצאים במרוץ תמידי לחידוש ארון הבגדים שלהם וזאת היא הסיבה שהשלייקס שוב נמצא על מדפי חנויות האופנה. מדובר בפריט לבוש שקיים בשוק כבר עשרות שנים כאשר עד לאחרונה, היה נפוץ יותר בקרב קהל הקשישים ולרוב עולם האופנה הסתכל עליו כפריט לבוש לא חדשני. באותן שנים נהוג היה ללבוש את המכנסיים בצורה גבוהה עד אשר לא היה צורך בחגורה. אך כאמור כיום, נשים וגברים רבים שמים על עצמם שלייקס, בצורות מעניינות ויוצרים סגנונות אופנה אחרים. ההופעה מחדש של השלייקס היא מעניינת ביותר שכן הוא עבר מהפך גדול. מפריט אופנה שנתפס על ידי כלל הציבור כלא רלוונטי, ללבוש שיכול להפוך ליצירתי ולכזה שיתאים לכול אחד ואחת. גם ילדים לובשים שלייקס, כן, שמעתם נכון. האקססוריז הזה יכול להיראות מצוין על ילדים ולכן כדאי לכם ההורים, לבדוק האם חנויות האופנה הקרובות לביתכם מוכרות שלייקס לילדים.

אז איפה אפשר למצוא את השלייקס בבאר שבע?

החזרה לאופנה של השלייקס התאימה את עצמה לעידן המודרני וכעת ניתן למצוא את האקססוריז הזה בחנויות האון-ליין השונות. חיפוש קצר במנוע החיפוש, יביא אתכם תוך רגע שלל אתרים ישראליים ואמריקאיים מהם ניתן לרכוש את השלייקס. הרכישה באון-ליין, מאפשרת בחירה משלל צבעים. אתרי האינטרנט השונים מציעים עזרה טלפונית לאלו מכם שמתקשים עם קנייה מסוג שכזה. לאחר קניית השלייקס באינטרנט ניתן לקבל אותו בסניף הדואר הקרוב לביתכם, ישנה אפשרות לבקשת שליח עד הבית שימסור לכם את המוצר באופן אישי.

בנוסף, ישנן חנויות בוטיק באזור באר שבע, בהן ניתן לקנות שלייקס. לבסוף, כמובן שקיימות החנויות הותיקות לקהל הגיל השלישי שממשיכות להחזיק שלייקס בעיצוב מיושן יותר. בגלל היותו אקססוריז אופנה הנלבש על ידי דמויות אייקוניות לאורך השנים, ניתן למצוא שלייקס גם בחנויות האביזרים השונות ברחבי ישראל. כמו כן, השלייקס נפוצים כביגוד לאנשי עסקים ולכן ניתן למצוא אותם בחנויות לחליפות הקיימות באזור באר שבע. את השלייקס השונים ניתן למצוא בגדלים שונים שיתאימו לכול אחת ואחד מכם.

איך לובשים שלייקס? עוד סרטון שימושי מאוד, קרדיט SprezzaBox:

כמה עולה השלייקס בבאר שבע?

בגלל הפיכתו של השלייקס ללבוש נפוץ, ניתן למצוא את השלייקס במגוון איכויות ומחירים . לכן, לפני שרוכשים שלייקס, צריך להשוות מחירים בין חנויות ההלבשה השונות. כמעט בכול עיר בסביבת אזור באר שבע ניתן למצוא חנות לקניית שלייקס. יותר מכך, השלייקס הפך ללבוש השייך לעולם אירועים, כיום אפשר למצוא שלייקס גם בחנויות לבגדי ערב לגברים. בחנויות אלו, מחיר השלייקס יהיה גבוה יותר מין המחיר הנפוץ.

סיכום

בשנים האחרונות השלייקס הפך לאביזר אופנה מעניין ולפיכך ניתן למצוא באותו בחנויות הלבשה שונות באזור באר שבע. פריט זה קיים שנים רבות ועבר שינויים לאורך ההיסטוריה וכעת הוא חזר לאופנה. אלו מכם שיבחרו ללבוש את השלייקס, יהנו מפריט לבוש מלהיב. ניתן למצוא את השלייקס בשלל עלויות גם בחנויות האינטרנט השונות.