איפה קונים שלייקס באופקים

גבירותיי ורבותיי, סבתות וסבים, נערים ונערות ואפילו ילדים וילדות, השלייקס שוב באופנה באופקים. חנויות האופנה באזור אופקים החלו להתמלא בשנים האחרונות בשלייקס מכול הצבעים, כבר אי אפשר שלא לראות את זה.
אז גם אם אתם כאלו שאף פעם לא הפסקתם ללכת עם שלייקס וגם אם את מאלו שרק עכשיו מגלים את האופנה החדשה הזאת, הכתבה הזאת מופנית אליכם כדי שתוכלו לדעת איפה ניתן לרכוש שלייקס שתתאים במיוחד בשבילכם באזור אופקים.

איפה קונים שלייקס באופקים

אז מה זה בעצם שלייקס?

אז שלייקס, או בשמו העברי, "כתפות" ובשמו הלועזי – suspenders הוא בעצם פריט לבוש לאחיזת מכנסיים. מדובר בשתי רצועות נמתחות שמצטלבות ותופסות את המכנסיים ושניתן להלביש על הכתפיים. נהוג לשים מעל השלייקס, וסט אשר יכסה אותם, אך אפשר גם להשאיר את השלייקס חשופים ובכך להפוך אותם לאביזר שיוסיף מראה ייחודי ללבוש אותו אתם לובשים. אם בעבר השימוש בשלייקס היה יותר טכני, רק כדי לתפוס את המכנסיים, היום השימוש בו הוא אופנתי לגמרי, ניתן למצוא שלייקס בשלל צבעים. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים באופקים משתמשים בשלייקס, מתוך תחושה שהדבר אכן נראה טוב עליהם.

השלייקס נותן מצד אחד מראה מכובד ומצד שני יש בו סטייל ומראה שונה. כיום השלייקס הוא בגד משלים שיכול להוסיף רבות למראה של אלו הלובשים אותו. דמויות אייקוניות רבות כגון לארי דיוויד, צ'ארלי צ'פלין ג'יימס בונד ועוד וכמובן אנשים מוכרים באופקים, התפרסמו בשל הנטייה שלהן ללבוש שלייקס וגרמו בגד זה להפוך לחלק מתרבות האופנה. אחד הדברים המיוחדים בשלייקס הוא שכיום ניתן למצוא כאלו אשר מתאים לשני המינים. דבר זה בשפת האופנה נקרא יוניסקס. גברים ונשים יכולים ללבוש את אותו השלייקס. כך ניתן להבין עוד יותר את יצירתיות הקיימת בלבוש זה.

בסרטון הבאת תוכלו לראות כמה דוגמאות לשלייקס לגברים, קרדיט – fashion and trendings:

למה דווקא עכשיו?

אנחנו נמצאים בתקופה בה הוינטג' חזרו לאופנה ובעצם המושג ישן כבר לא ממש קיים. חובבי אופנה רבים באופקים נמצאים במרוץ תמידי לחידוש המלתחה שלהם וזאת היא הסיבה שהשלייקס שוב מופיע על מדפי חנויות הביגוד. מדובר בפריט לבוש שקיים בשוק כבר עשרות שנים כאשר עד לאחרונה, היה נפוץ יותר בקרב קהל הגיל שלישי ולרוב עולם האופנה הסתכל עליו כפריט לבוש לא חדשני. בעבר נהוג היה ללבוש את המכנסיים בצורה גבוהה עד אשר לא היה צורך בחגורה. אך כאמור כיום, נשים וגברים רבים שמים על עצמם שלייקס, בצורות יצירתיות ויוצרים סגנונות אופנה אחרים. ההופעה מחדש של השלייקס היא מעניינת ביותר שכן הוא עבר מהפך גדול. מפריט אופנה שנתפס על ידי כלל הציבור כלא רלוונטי, ללבוש שיכול להפוך לחושפני ולכזה שיתאים לכול אחד ואחת. גם ילדים לובשים שלייקס, כן, שמעתם נכון. האקססוריז הזה יכול להיראות מצוין על ילדים ולכן כדאי לכם ההורים, לבדוק האם חנויות האופנה הקרובות לביתכם מוכרות שלייקס לילדים.

אז איפה אפשר למצוא את השלייקס באופקים?

החזרה לאופנה של השלייקס התאימה את עצמה לעידן המודרני וכעת ניתן למצוא את הבגד הזה בחנויות האינטרנט השונות. חיפוש קצר במנוע החיפוש, יביא אתכם תוך רגע שלל אתרים ישראליים ואמריקאיים מהם ניתן לקנות את השלייקס. הרכישה באינטרנט, מאפשרת בחירה משלל צבעים. אתרי האינטרנט רבים מציעים עזרה טלפונית לאלו מכם שמתקשים עם קנייה מסוג שכזה. לאחר קניית השלייקס באינטרנט ניתן לקבל אותו בסניף הדואר הקרוב לביתכם, ישנה אפשרות לבקשת שליח עד הבית שימסור לכם את המוצר באופן אישי.

בנוסף, ישנן חנויות מיוחדות באזור אופקים, בהן ניתן לרכוש שלייקס. לבסוף, מאליו שקיימות החנויות הותיקות לקהל גיל הזהב שממשיכות להחזיק שלייקס בעיצוב מיושן יותר. בשל היותו פריט לבוש אופנה הנלבש על ידי דמויות אייקוניות לאורך השנים, ניתן למצוא שלייקס גם בחנויות התחפושות השונות ברחבי ישראל. כמו כן, השלייקס נפוצים כביגוד לאנשי עסקים ולכן ניתן למצוא אותם בחנויות לחליפות הקיימות באזור אופקים. את השלייקס השונים ניתן למצוא בגדלים שונים שיתאימו לכול אחת ואחד מכם.

איך לובשים שלייקס? עוד סרטון שימושי מאוד, קרדיט SprezzaBox:

כמה עולה השלייקס באופקים?

בגלל הפיכתו של השלייקס לאקססוריז אהוב, ניתן למצוא את השלייקס בשלל איכויות ועלויות . לכן, לפני קונים שלייקס, עדיף להשוות מחירים בין חנויות ההלבשה השונות. כמעט בכול עיר בסביבת אזור אופקים ניתן למצוא חנות לקניית שלייקס. יתרה מזאת, השלייקס הפך לאקססוריז השייך לעולם החתונות, כיום אפשר למצוא שלייקס גם בחנויות לבגדי ערב לגברים. בחנויות אלו, מחיר השלייקס יהיה גבוה יותר מין המחיר הרגיל.

סיכום

בשנים האחרונות השלייקס הפך לבגד יצירתי ובגלל זה ניתן למצוא באותו בחנויות ביגוד שונות באזור אופקים. פריט זה קיים שנים רבות ועבר שינויים לאורך ההיסטוריה וכעת הוא חזר לאופנה. אלו מכם שיבחרו ללבוש את השלייקס, יהנו מפריט לבוש יצירתי. ניתן למצוא את השלייקס בשלל מחירים גם בחנויות האינטרנט השונות.