איך תעשו עיצוב זקן בשוהם ותצאו מאושרים

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור שוהם, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בשוהם עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור שוהם

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן בשוהם, אתם צריכים לדעת איך לבחור את הספר שלכם. עיצוב זקן זו מיומנות של ממש, ואתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בספר שיודע מה הוא עושה ולהתחמק מספרים שלא ממש מבינים בזקנים. הספר שבו תבחרו צריך להיות כזה שמתמחה בעיצוב זקן, ולא ספר בינוני שהחליט לתפוס טרמפ על הטרנד ולהגיד שהוא עושה עיצוב זקנים, בלי שיהיה לו זקן משל עצמו ובלי לדעת מה הוא עושה. כמובן שניתן לכם הצעות איך לבחור מספרת גברים בשוהם.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

מחקר מקדים שווה זהב – עיצוב זקן באזור שוהם

רבים מאיתנו מגיעים לתספורות רגילות ולתורים של עיצוב זקן בלי שום ציפיות ובלי שום מחשבה מקדימה. בסופו של דבר זה פוגע בנו, כי הסיכוי שהספר יקלע בדיוק לטעם שלנו הוא מאוד נמוך. אם אתם רוצים לוודא שאתם עושים עיצוב זקן בשוהם וגם יוצאים ממנו מרוצים, אנחנו ממליצים למצוא מראש כמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ואז לבחור עם הספר את העיצוב שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר, גם מבחינת המראה הכולל שלכם וגם מבחינת התספורת שלכם. אנחנו ממליצים ללכת לספר שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור שוהם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

למה גם זקן ארוך וטבעי דורש עיצוב זקן באזור שוהם

כן כן, גם אם אתם מחפשים מראה של זקן פרוע וטבעי אתם צריכים לעשות עיצוב זקן בשוהם. גם זקנים ארוכים צריכים טיפוח, אולי אפילו יותר מזקנים קצרים יותר. זקנים טבעיים שנראים פרועים דורשים עיצוב זקן קבוע שכולל קיצוץ וסידור של הזקן. הקיצוץ והסידור של הזקן דואגים להשאיר אותו באורך הנכון ולספק לו מראה שנראה חסר מאמץ, אבל נשאר אסתטי ומטופח. בנוסף לעיצוב הזקן התקופתי שלכם, מומלץ גם להשתמש בתכשירים המיועדים לזקן כמו שמן זקן, מרכך זקן ומוצרים נוספים, המשאירים את הזקן נעים ולא פחות חשוב, מספקים לו ריח נקי ונעים. טיפ חשוב, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בשוהם

טבלת מחירים עיצוב זקן בשוהם

לפני שנסיים, בואו נדבר על עוד דבר שחשוב לדעת על עיצוב זקן באזור שוהם – כמה הוא עולה! אם כולנו יודעים כמה בערך עולה להסתפר, המחירים של עיצוב זקן הרבה פחות ידועים. בטבלה שהכנו לכם כאן למטה תוכלו לראות את המחירים הממוצעים של עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 65-84 ₪
זקן ארוך 78-91 ₪
תספורת + עיצוב זקן 70-105 ₪
זקן צרפתי 54-78 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים שבטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בטבלה הצעת מחיר מכל סוג שהיא.