איך תעשו עיצוב זקן במעלות ותצאו מאושרים

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן באזור מעלות, אתם צריכים לקרוא את זה. במדריך שלנו, נדבר על כל מה שצריך לעשות כדי להנות מעיצוב זקן איכותי, מקצועי ומוצלח שמספק לכם את המראה שאתם כל כך רוצים. החל מבחירת הספר שלכם ועד לבחירת העיצוב שאתם רוצים – במדריך כיסינו פחות או יותר את כל מה שאתם צריכים לדעת.

עיצוב זקן במעלות עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור מעלות

הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר במסע שלכם לעבר עיצוב זקן מושלם באזור מעלות הוא למצוא את המספרה שבה תעשו את עיצוב הזקן שלכם. אז איך מוצאים מספרה מושלמת? מדברים עם חברים ומחפשים המלצות באינטרנט כדי לבנות רשימה של כמה מקומות אופציונליים. אחרי זה, מגיעים למקומות האלו או לכל הפחות מתקשרים, ובודקים באיזה מהם יש אווירה שמתאימה לכם, ובאילו מהם הספר נראה רציני ומקצועי, ובאילו מהם הוא בינוני וחובבני. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים במעלות.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

אל תבואו מבולבלים – עיצוב זקן במעלות

רבים מאיתנו מגיעים לתספורות רגילות ולתורים של עיצוב זקן בלי שום ציפיות ובלי שום מחשבה מקדימה. בסופו של דבר זה פוגע בנו, כי הסיכוי שהספר יקלע בדיוק לטעם שלנו הוא מאוד נמוך. אם אתם רוצים לוודא שאתם עושים עיצוב זקן במעלות וגם יוצאים ממנו מרוצים, אנחנו ממליצים למצוא מראש כמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ואז לבחור עם הספר את העיצוב שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר, גם מבחינת המראה הכולל שלכם וגם מבחינת התספורת שלכם. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור מעלות.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

עיצוב זקן באזור מעלות – צריך לעצב זקן ארוך?

למרות שהרבה זקנים שאנחנו רואים כיום נראים כמו זקנים לא מטופחים ולא מסודרים, אין לכם מושג כמה מאמץ מושקע בהם. זקנים ארוכים וטבעיים דורשים עיצוב זקן באופן קבוע – קיצוץ הזקן, סידור הזקן ואיזון בין חלקים בהן השיער צומח מהר יותר לחלקים בהם השיער צומח לאט יותר. כמובן שחלק מהדברים אפשר לעשות לבד, אבל לפחות כל כמה שבועות או חודשים מומלץ לעשות עיצוב זקן במעלות לזקנים כאלו, כדי לוודא שהם נראים טוב ולא יוצאים משליטה. טיפ שימושי, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה במעלות.

מחיר עיצוב זקן באזור מעלות

אם אתם כאן, כנראה שאתם רוצים להתחיל לטפח את הזקן שלכם. אז עכשיו, בואו נדבר על החלק המעניין – כמה עולה עיצוב זקן באזור מעלות? טיפוח זקן איכותי ומקצועי יכול לעלות לא מעט, וכדאי לדעת מראש כמה עולה עיצוב זקן כדי למצוא אופציות משתלמות יותר ולהבחין מיד במספרות יקרות שלא שוות את המחיר. הציצו בטבלה שכאן למטה כדי לגלות כמה עולה עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 60-83 ₪
זקן ארוך 70-93 ₪
זקן צרפתי 52-72 ₪
תספורת + עיצוב זקן 79-113 ₪

ט.ל.ח – הטבלה כוללת נתונים שעלו מתוך סקר השוק של צוות האתר, וישנה אפשרות שאינם מעודכנים בעת הקריאה.