איך תעשו עיצוב זקן במעלה אדומים ותצאו מאושרים

עיצוב זקן במעלה אדומים הוא אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות בשביל המראה שלכם. הרי זקנים כבר מזמן חזרו לאופנה, וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי להנות מלוק מחוספס וגברי הוא לדאוג שהזקן שלכם נראה כמו שצריך. בשביל שזה יקרה, אתם צריכים לעשות עיצוב זקן מקצועי – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה בצורה הכי נכונה שיש.

עיצוב זקן במעלה אדומים עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור מעלה אדומים

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן במעלה אדומים. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים במעלה אדומים.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

עיצוב זקן במעלה אדומים – תיסגרו מראש על מה אתם רוצים

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן במעלה אדומים אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. המלצה שלנו היא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור מעלה אדומים.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

כל זקן צריך עיצוב זקן במעלה אדומים – גם זקן ארוך

גברים רבים נוטים לחשוב שבגלל שהם רוצים זקן ארוך שנראה טבעי, הדבר האחרון שהם צריכים לעשות זה לגעת בו. אבל למעשה, ההפך הוא הנכון – דווקא זקנים ארוכים דורשים הכי הרבה השקעה. אלא אם אתם רוצים זקן קשיח שנראה פרוע ולא מסודר, אתם תצטרכו לעשות טיפולי עיצוב זקן באזור מעלה אדומים שכוללים את קיצוץ וסידור הזקן. בנוסף, כדי להשאיר אותו רך, נעים ויפה תרצו גם להשתמש בחומרים המיועדים לטיפוח הזקן, כמו שמנים מיוחדים וסבונים שעוזרים לשטוף ולרכך את שיערות הזקן, וגם לסרק את הזקן באופן קבוע. טיפ שימושי, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה במעלה אדומים.

מחיר עיצוב זקן באזור מעלה אדומים

אם אתם כאן, כנראה שאתם רוצים להתחיל לטפח את הזקן שלכם. אז עכשיו, בואו נדבר על החלק המעניין – כמה עולה עיצוב זקן באזור מעלה אדומים? טיפוח זקן איכותי ומקצועי יכול לעלות לא מעט, וכדאי לדעת מראש כמה עולה עיצוב זקן כדי למצוא אופציות משתלמות יותר ולהבחין מיד במספרות יקרות שלא שוות את המחיר. הציצו בטבלה שכאן למטה כדי לגלות כמה עולה עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 78-114 ₪
עיצוב זקן – כללי 63-88 ₪
זקן צרפתי 59-71 ₪
זקן ארוך 73-95 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק מידע בלבד ואינה הצעת מחיר או התחייבות לעיצוב זקן במחיר כזה או אחר.