איך תעשו עיצוב זקן בטירה ותצאו מאושרים

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בטירה. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בטירה עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור טירה

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן בטירה. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בטירה.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

אל תבואו מבולבלים – עיצוב זקן בטירה

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור טירה, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

עיצוב זקן באזור טירה – צריך לעצב זקן ארוך?

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן בטירה בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ שימושי, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה בטירה.

כמה עולה עיצוב זקן באזור טירה?

הנה, הנה – הגענו לחלק שמעניין אתכם… המחיר! כמה עולה לעשות עיצוב זקן בטירה? עיצוב זקן הוא בדרך כלל לא טיפול זול, ובחירה בספר משתלם יותר יכולה לעזור לכם לחסוך מאות ואלפי שקלים בכל שנה. הטבלה שכאן למטה מציגה מחירי עיצוב זקן שונים ותעזור לכם להבין כמה אתם אמורים לשלם על עיצוב הזקן שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן ארוך 71-99 ₪
זקן צרפתי 57-77 ₪
עיצוב זקן – כללי 69-85 ₪
תספורת + עיצוב זקן 74-114 ₪

ט.ל.ח – הטבלה כוללת נתונים שעלו מתוך סקר השוק של צוות האתר, וישנה אפשרות שאינם מעודכנים בעת הקריאה.