איך תעשו עיצוב זקן באבן יהודה ותצאו מאושרים

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן באבן יהודה. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן באבן יהודה עלויות מחירים לגברים

בחירת מספרה של עיצוב זקן באזור אבן יהודה

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן באבן יהודה, אתם צריכים לדעת איך לבחור את הספר שלכם. עיצוב זקן זו מיומנות של ממש, ואתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בספר שיודע מה הוא עושה ולהתחמק מספרים שלא ממש מבינים בזקנים. הספר שבו תבחרו צריך להיות כזה שמתמחה בעיצוב זקן, ולא ספר בינוני שהחליט לתפוס טרמפ על הטרנד ולהגיד שהוא עושה עיצוב זקנים, בלי שיהיה לו זקן משל עצמו ובלי לדעת מה הוא עושה. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים באבן יהודה.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

מחקר מקדים שווה זהב – עיצוב זקן באזור אבן יהודה

במקרים רבים אנחנו מגיעים לספר שלנו בלי הבנה אמיתית של מה אנחנו רוצים ומה מתאים למראה שלנו. גם אם זה קורה לכם פחות בתספורות, בעיצוב זקן זה יכול לקרות המון כי רובנו לא באמת חושבים לעומק על מה אנחנו רוצים להשיג. בשביל לקבל עיצוב זקן מושלם, אנחנו ממליצים להגיע עם ציפיות ברורות מראש – לחפש באינטרנט כמה עיצובי זקן ולבחור כמה מהם שנראים יפה בעיניכם. אחרי זה, כשתגיעו אל הספר, הוא יוכל להבין הרבה יותר בקלות מה הכיוון שאליו אתם שואפים, במקום לנחש. אנחנו ממליצים ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור אבן יהודה.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

כל זקן צריך עיצוב זקן באבן יהודה – גם זקן ארוך

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן באבן יהודה בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ נוסף, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה באבן יהודה

מחיר עיצוב זקן באזור אבן יהודה

הנה, הנה – הגענו לחלק שמעניין אתכם… המחיר! כמה עולה לעשות עיצוב זקן באבן יהודה? עיצוב זקן הוא בדרך כלל לא טיפול זול, ובחירה בספר משתלם יותר יכולה לעזור לכם לחסוך מאות ואלפי שקלים בכל שנה. הטבלה שכאן למטה מציגה מחירי עיצוב זקן שונים ותעזור לכם להבין כמה אתם אמורים לשלם על עיצוב הזקן שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן צרפתי 50-75 ₪
זקן ארוך 73-96 ₪
עיצוב זקן – כללי 63-83 ₪
תספורת + עיצוב זקן 76-116 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.